• Anonym (Leksugen)

    50 Shades of Grey sexleksaker

    Hej! Är det någon här som köpt 50 shades of grey sexleksaker? Hur är kvalitet på dessa? Det jag speciellt undrar är deras under the bed restraint kit som jag tänkte använda med min ganska petite flickvän, men även alla andra produkter!

  • Svar på tråden 50 Shades of Grey sexleksaker
  • Anders 386

    Inlägget kanske åker bort snart eftersom det är reklam...??
    Men jag har faktiskt köpt glasdildon i serien. Vi har bara använt den en gång, men jag måste säga att den är väldigt bra. Formen funkar bra för att stimulera g-punkten. Och ändå tillräckligt rak för det vanliga ut-in. Tjockänden funkar jättebra som "handtag". Formen är mjuk, inget som gör illa eller skaver. Funkar till alla glidmedel. Smalt o fint "ollon" som lätt glider in både här o där..  Glad 
    Låt den ligga i varmvatten en stund så får den en behaglig temperatur. Inga skumma mjukgörare som i PVC o Jelly o andra konstiga material. 
    Men det är nog många glasdildosar som är iaf nästan lika bra..??

  • Anonym (Leksugen)
    Anders 386 skrev 2015-11-23 14:54:53 följande:

    Inlägget kanske åker bort snart eftersom det är reklam...??
    Men jag har faktiskt köpt glasdildon i serien. Vi har bara använt den en gång, men jag måste säga att den är väldigt bra. Formen funkar bra för att stimulera g-punkten. Och ändå tillräckligt rak för det vanliga ut-in. Tjockänden funkar jättebra som "handtag". Formen är mjuk, inget som gör illa eller skaver. Funkar till alla glidmedel. Smalt o fint "ollon" som lätt glider in både här o där..  Glad 
    Låt den ligga i varmvatten en stund så får den en behaglig temperatur. Inga skumma mjukgörare som i PVC o Jelly o andra konstiga material. 
    Men det är nog många glasdildosar som är iaf nästan lika bra..??


    Tack för svar! Nja då hade jag väl länkat till en specifik butik ändå? Nu är frågan öppen, och varför just det märket är för att tjejen är ett stort fan av böckerna ;) Sedan en sak till som jag undrar över är det radiostyrda ägget man an köpa? Jag vill ha något som jag kan använda när vi är ute och handlar eller är på en nattklubb - alltså något som inte låter fruktansvärt mycket! Jag har läst på amazon att just den från denna kollektion låter lite för mycket - så där tar jag gärna emot rekommendationer på andra kvalitetsmärken!
  • Anonym (Nellie)

    denna tyckte jag var bra, har inte så mycket att jämföra med, men denna har fungerat som den ska, tycker inte den låter så värst mycket men som sagt jag har inget att jämföra med om jag ska vara ärlig

  • Braveheart

    Jag och min flickvän köpte en vibrerande penisring från 50 SoG. Den ramlade sönder vid uppackningen samt att den var felkonstruerad i både elektronik och mekanik. 

    Ska väl inte dömma ut alla deras produkter men denna var iallafall ren dynga. 

  • Anders 386

    Det är ju förstås så att produktsortimentet är ett hopplock från olika tillverkare. Namnet i sig är väl ingen garanti för att varan är av bra kvalitet??

    Det finns förstås både bra och dåligt....

    (Bästa produktrecensionerna brukar jag hitta på Amazon.com och Amazon.de.)

Svar på tråden 50 Shades of Grey sexleksaker