• Anonym (Undra­nde)
    Äldre 23 Nov 16:51
    18377 visningar
    46 svar
    46
    18377

    Är du nöjd med din kvinnas fitta?

    Ja som sagt är ni män nöjda med er kvinnas fitta, typ?

  • Svar på tråden Är du nöjd med din kvinnas fitta?
  • j a d e
    Äldre 23 Nov 16:53
    #1
    +1

    Det får man väl hoppas att de är, typ.

  • Äldre 23 Nov 17:09
    #2

    Väldigt nöjd!

    Hon är väldigt tajt och härlig. Av dom ca 30 fittor jag knullat är hennes bland dom absolut skönaste. Små läppar och ser väldigt fräsh och symmetrisk ut.

    En riktigt snygg fitta har hon.

    Hon hade gärna kunnat få bli våt snabbare, men drt tycket väl vi killar alltid?

    Man får ge henne lite tid och uppmärksamhet på rätt sätt så löser det sig!

    Nu har jag inget emot stora blygdläppar, hade säkert trivts med det också! Kan tillochmed vara Riktigt hett med rejält stora hängande läppar!

  • Äldre 23 Nov 17:34
    #3
    +2

    Jag är jättenöjd faktiskt. Finns säkert både snyggare o tajtare. Men den här sitter på min fru  - och hon tycker om när jag leker med den - och det är det allra viktigaste.  Solig  

  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 23 Nov 17:42
    #4

    Ja, jag älskar (nästan) allt med den. Vacker, tight och skön och att den sitter på henne, den blir lagom våt och klarar mina 18,78cm.

    Fick jag önska något skulle hon få ta bort mer hår än idag. Hon är inte rakad och har inte hel buske utan något mellan det. Jag hade gärna sett en hårfri fitta på henne.

  • Anonym (w)
    Äldre 23 Nov 18:19
    #5

    Ja, det är jag rakad o tajtGlad

  • Anonym (Snygg­t!)
    Äldre 23 Nov 18:21
    #6
    Anders 386 skrev 2015-11-23 17:34:17 följande:

    Jag är jättenöjd faktiskt. Finns säkert både snyggare o tajtare. Men den här sitter på min fru  - och hon tycker om när jag leker med den - och det är det allra viktigaste.    


  • Äldre 23 Nov 18:22
    #7
    +3
    Anonym (Killen) skrev 2015-11-23 17:42:16 följande:

    Ja, jag älskar (nästan) allt med den. Vacker, tight och skön och att den sitter på henne, den blir lagom våt och klarar mina 18,78cm.

    Fick jag önska något skulle hon få ta bort mer hår än idag. Hon är inte rakad och har inte hel buske utan något mellan det. Jag hade gärna sett en hårfri fitta på henne.


    HAHA! Har du mätt på millimetern??? Hur gammal är du!?
  • Anonym (Man)
    Äldre 23 Nov 18:24
    #8

    Vad föranleder en sådan fråga?

  • Anonym (Ajaj)
    Äldre 23 Nov 19:09
    #9

    Min är tyvärr inte så skön. Möjligtvis i vissa ställningar, men de flesta är uteslutna för min del för det känns antingen inte så mycket eller så gör det rentav ont. Där är något ben som ligger och skaver i vissa ställningar, om det nu inte är livmoderhalstappen på tjejen. I de fallen som det inte känns så mycket är hennes vagina som en sal, typ vid doggystyle. Riktigt märkligt. Fattar ingenting egentligen för alla tidigare tjejer har varit fantastiskt sköna i alla möjliga ställningar. Men men, jag kör istället konsekvent på de framgångsrika 'approacherna'. 

  • Anonym (Mike)
    Äldre 23 Nov 19:14
    #10

    Den är perfekt, och sitter dessutom på en lika perfekt kvinna! :) Tight, estetiskt vacker (en sån där ljuvlig streckfitta) och så underbart skön. Den både smakar och doftar underbart också.

Svar på tråden Är du nöjd med din kvinnas fitta?