• Anonym (arg)
    Äldre 23 Nov 18:07
    9522 visningar
    60 svar
    -2
    60
    9522

    min kille glömde bältet på barnet.

    min kille glömde att spänna fast barnet i bilen förra året som var ett år och nu har det hänt igen på en 3 månader. vad ska jag göra acceptera, anmäla, göra slut. är det sunt att göra så mot sina barn. en gång är ingen gång men två är mer allvarligt
  • Svar på tråden min kille glömde bältet på barnet.
  • Äldre 23 Nov 18:13
    #1
    +2

    Gör slut! Anmäl! Han ska in på livstid!!!

  • Äldre 23 Nov 18:14
    #2
    +1

    Usch då, det var inte bra. Lämna omdelebart och skaffa dig en felfri kille.

  • Äldre 23 Nov 18:17
    #3

    Svårt att ta detta seriöst faktiskt....

  • Anonym (arg) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 18:18
    #4

    vadå felfri,är det inte allvarligt?skulle du bara acceptera?

  • Anonym (arg) Trådstartaren
    Äldre 23 Nov 18:21
    #5

    jag är 100% seriös.

  • Äldre 23 Nov 18:36
    #6

    Du får väl prata med honom och förklara allvaret och vilka konsekvenser det kan få.
    Är han en normalt funtad person så tror jag nog att han är tänker sig för framöver och förhoppningsvis gör han aldrig om det igen!


    Never assume the obvious is true
  • Äldre 23 Nov 18:46
    #7

    Du kan ju köra 100% av gångerna  barnen är i bilen så har du löst problemet.

  • Äldre 23 Nov 18:48
    #8
    +2

    Fast har du en sån oansvarig kille som tillåts skjutsa dina barn, ligger ju ansvaret på dig! Du borde bli av med barnen, de borde bo heltid hos sin pappa!

  • Äldre 23 Nov 18:52
    #9
    Anonym (arg) skrev 2015-11-23 18:07:56 följande:
    min kille glömde att spänna fast barnet i bilen förra året som var ett år och nu har det hänt igen på en 3 månader. vad ska jag göra acceptera, anmäla, göra slut. är det sunt att göra så mot sina barn. en gång är ingen gång men två är mer allvarligt
    göra slut är ju att ta i - men uppenbarligen är han ju inte kapabel att själv ansvara för barnen, så du kan ju inte låta honom vara själv med dem! 
  • Anonym (Britt­aBerit­)
    Äldre 23 Nov 21:24
    #10

    Men herregud är du seriös??! Alla glömmer saker ibland, självklart är det inte ok, men det vet han nog själv! Du är garanterat inte perfekt själv och gör misstag du med!

Svar på tråden min kille glömde bältet på barnet.