• Anonym (Kille runt 30)

    Ska jag ligga med henne på torsdag?

    Tja,

    Jag dejtar en tjej just nu. Vi ska ses på torsdag för fjärde gången. Vi har inte haft sex än. Vi ska ses hemma hos henne. Nu undrar jag. ska jag ta initiativ till sex eller föredrar hon att göra det. Jag vill inte tränga mig på så att hon försvinner för gott. Jag vet inte om hon vill på torsdag och det är lugnt isf. Men hur vet jag att hon vill ENDAST om jag tar initiativ för att hon kanske tycker det är sexigast. Eller är det så att hon inte vill ha sex alls. Man har ju ingen lust att fråga: "Ska vi ligga med varandra".

    Vad tycker ni?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag ligga med henne på torsdag?
  • Anonym (Kille runt 30)

    Ingen tjej som kan sätta sig in i hennes situation?

  • MimmiGbg

    Finns det en härlig kemi mellan er så brukar suget komma ganska tidigt. För mig iaf. :) 4:e dejten hemma hos henne kanske inte helt otippat kan leda till samlag. Har ni kyssts än? Sovit ihop? Om ingen intimitet förekommit så skulle jag kanske vänta lite till.

    Personligen gillar jag när killen tar initiativ men då inte med vrålhånglet och akut klitorisstimulans utan att varma och härliga kyssar som leder er till nästa grej. Kanske då ni lägger er för kvällen. Skeda ihop, kyss varandra.. Sen följer resten.

    Lycka till! Nyförälskelse är underbart!

  • Anonym (Kille runt 30)
    MimmiGbg skrev 2015-11-23 19:39:18 följande:

    Finns det en härlig kemi mellan er så brukar suget komma ganska tidigt. För mig iaf. :) 4:e dejten hemma hos henne kanske inte helt otippat kan leda till samlag. Har ni kyssts än? Sovit ihop? Om ingen intimitet förekommit så skulle jag kanske vänta lite till.

    Personligen gillar jag när killen tar initiativ men då inte med vrålhånglet och akut klitorisstimulans utan att varma och härliga kyssar som leder er till nästa grej. Kanske då ni lägger er för kvällen. Skeda ihop, kyss varandra.. Sen följer resten.

    Lycka till! Nyförälskelse är underbart!


    Hej

    Stort tack för input. Kysst varandra har vi gjort flera ggr. Vet inte vad vi ska göra hemma hos henne på torsdag så allt kan hända:). Jag får väl ta det varsamt något i stil med.

    - Kyssa henne
    - Smeka hennes midja
    - smeka hennes bröst
    - Sen kan allt hända

    Vad tror du om det. Kommer hon bli nöjd?
  • glutten

    Jag tycker att du ska känna av stämningen och ta det som det kommer. Hångel hemma i soffan har en tendens att leda vidare, liksom. Övertänk inte det här! Det är förstås bra att du inte vill gå över några gränser, men ta det lugnt. Det ger sig nog naturligt :)

  • Anonym (Olle)

    Väldigt ofta här på FL skriver och uppmanar tjejer/kvinnor att de vill att killen tar för sig på riktigt, t ex att han ska tryck upp henne mot väggen och att han ska ta för sig och sätta på henne kraftfullt och rejält.
    Mesiga killar och mesigt uppträdande mot tjejen går fetbort!

    Å andra sidan så har jag vid flera tillfällen genom livet försökt att tillämpa detta råd från kvinnor.
    Kan väl rapportera att det inte alltid har varit så lyckat, eller faktiskt tvärtom att det har oftare har varit riktigt misslyckat och även medfört rätt så allvarliga och långvariga konsekvenser.

    Kvinnor påstår att de tycker riktigt illa om mesiga killar och/eller att de uppträder mesigt mot tjejen.
    Men faktum är att det kan vara mer eller mindre livsfarligt att följa deras råd.
    Det krävs massor av kunskap och erfarenhet, eller allra helst en god skopa tur, för att kunna läsa av henne rätt och för att finna ut när det är rätt att ta henne med storm eller när det finns risk för livslång bannlysning från henne själv, hennes mamma och hennes väninnor (eller anmälan för försök till våldtäkt!) när man mer eller mindre på direkt uppmaning trycker upp henne mot väggen, håller fast hennes händer och sätter på henne rejält och kraftfullt.
    Tjejer/kvinnor är livets svåraste gåta. Alla vi män ska en gång gå i graven utan att ens ha kommit i närheten av lösningen på denna fantastiska (eller vansinniga?) gåta.

    Om det vore på onsdag så skulle jag kunna komma med ett mycket gott råd. Men när du nu så tydligt skriver torsdag så vågar jag absolut inte komma med något råd alls!

  • Stårschan

    Om du ger mig hennes nummer kan jag ringa och fråga.

  • Anonym (Papa32)

    Du vill ha sex, men vill inte "tränga dig på". Haha, hur ska du då penetrera?

  • MimmiGbg
    Anonym (Kille runt 30) skrev 2015-11-23 19:49:47 följande:
    Hej

    Stort tack för input. Kysst varandra har vi gjort flera ggr. Vet inte vad vi ska göra hemma hos henne på torsdag så allt kan hända:). Jag får väl ta det varsamt något i stil med.

    - Kyssa henne
    - Smeka hennes midja
    - smeka hennes bröst
    - Sen kan allt hända

    Vad tror du om det. Kommer hon bli nöjd?
    Jag tycker inte du ska göra som någon skrev: fråga om ni ska ligga. Snacka avtändning.. Det är mycket mer "magiskt" när det bara händer, tycker jag.

    Jag tycker ditt upplägg känns naturligt och rimligt för en fjärde dejt. Vänta tills kvällen är sen bara. ;) Ta lite försynt med dig en tandborste. Haha! Hmm.. Hon kanske lagar middag. Ta med en flaska vitt, om inte det känns för "vuxet". Då är ni lite varma redan utan att vara dyngraka.
Svar på tråden Ska jag ligga med henne på torsdag?