• lenaerik86

    Augustibebis 2016

    Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

  • Svar på tråden Augustibebis 2016
  • HJohannesson

    Här vill jag också vara med :)

    BF 2 augusti första barnet!

    Har ganska ont i mage och rygg, försöker att inte oroa mig.

    Hur mår ni?

  • Fröjd

    Hej tjejer.

    Jag fick plus igår, andra barnet första försöket. Beräknad den 5/8.

    Hur mår ni? Symtom?

  • ninawest
    lenaerik86 skrev 2015-11-24 15:42:19 följande:

    Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?


    Haha va kul jag är med beräknad till 1/8 med andra barnet :)
    Hur gammal är ditt barn? Pojke/flicka? :)
  • Asofieh

    Hoppar in här jag med!
    Grattis till alla! :D vi plussade för några dagar sen och väntar nu vårt första barn, enligt gravidguide appen är barnet beräknat 2/8 :) Mensen är nu sen och brösten ömmar ovanligt mycket, mitt humör ska vi inte ens prata om haha. Har ni ringt barnmorskan än?

  • lenaerik86

    Min son fyllde 1 år samma dag som jag plussade :) mina symptom är mest humöret som känns sämre än förra gången, kan ju ha att göra med att jag sover sämre och har en liten kille som testar tålamodet haha. Har inte ringt mvc, väntar nog en månad kanske eftersom det är andra barnet och jag inte har några frågor. Hur tänker ni och vad är era symptom?

  • Lia87

    Här har ni en till!

    Jag är 28 år och det här är mitt andra barn :)

    Plussade igår och är beräknad ca 5/8! :)

    Har kämpat ett bra tag för att bli gravid igen så just nu är man lite i chock att det fick till slut ;)

Svar på tråden Augustibebis 2016