• Anonym (Funderare)

    Kommer mina bröst alltid att var så?!

    Hej! Det är så att jag undrar hur länge brösten växer hos oss kvinnor?

    Jag fick min mens när jag var 14 och skulle fylla 15 någon månad efter, idag är jag 17 år. Mina bröst började växa strax innan min första mens och idag har jag storlek 75b på mina bh:ar, vilket jag inte vill ha! Kommer jag alltid ha sånna små eller kommer dom fortsätta att växa mer? Dom är även som koner som pekar utåt åt ett varsitt hål, kommer det att rätta till sig också?

    Tack på förhand:)

  • Svar på tråden Kommer mina bröst alltid att var så?!
  • Flisan79

    Vill bara inflika att det inte är en liten storlek utan medelstorleken för svenska kvinnor.

    Men som skrivet ovan kan brösten förändras fortfarande.

  • Anonym (tutte)

    jodå, dom kommer bli stora, häng och sladdertuttar dom med tillslut ;)

  • Anonym (jodå)

    Mina fortsatte ändras med åldern. Rund 25 händer mycket med kroppen då ämnesomsättningen ändras. Själv gick jag upp lite grann i vikt och gick från 75b till 75d. Trots att jag sen gick ner igen stannade brösten vid en c-kupa och höll sig fina och fylliga Glad

  • Anonym (anonym)

    Du kan ev få större bröst men mest troligt om du går upp i vikt. 75b är perfekt, hade jag innan barnen nu har jag 85d inte så kul.

  • CissiJissi

    Hur mina bröst var som tonåring är blott ett minne, oooooj vad de kan förändras med tiden :) Är 27 år nu och fött barn, graviditeten gav mig ett par helt oigenkännliga bröst.. Tiden kommer visa hur det blir för dig :)

  • Anonym (Been there)

    Tror att du är ett troll med tanke på att de flesta kvinnor redan är pålästa på detta?!

    Iaf så kan jag meddela att brösten ändras. Hade också såna. Uppskatta dem. De är coolast. Saknar dem nu när jag har runda... Ser pigga och alerta ut.

  • Anonym (Funderare)

    Först & främst tack för alla svar :)

    Oj kan de förändras ända fram till 20-25 års åldern.. Det visste jag inte haha, men är det stor chans för mig att mina växer mer och blir större? Skulle vilja det då jag personligen inte tycker att det är stora bröst jag har..

  • Spartacus

    Tycker väl att du ska fokusera mer på fördelarna med dig själv och dina bröst... som yngre önskade jag mig också större bröst och kvinnligare figur och lite kurvigare har jag väl blitt men bysten är liten och fast ännu, efter 3 barn, något som jag ju idag är väldigt glad och tacksam för! En liten byst ger många fördelar som lätt/billigt köpa bhar, inte tungt för ryggen, lätt att träna, kläderna sitter bättre osv osv.

    Men i det stora bygger det ju på självkänsla vilket man oftast erövrar lite senare i livet när man börjat älska sig själv lite mer och förstått att byst är en oerhört liten detalj i ens liv och att skönhet kommer i alla storlekar och former.

    Var du nöjd med de bröst du har!

Svar på tråden Kommer mina bröst alltid att var så?!