• Anonym (Jul)
    Äldre 24 Nov 22:39
    961 visningar
    6 svar
    6
    961

    Vad är den bästa julklappen du fått?

    Inspirerad av tråden med de värsta julklapparna ni fått eller gett startar jag den motsatta tråden :) Så kom igen; vad är den bästa julklappen du fått? För mig är det utan tvekan det tokbilliga smyckessetet min svärmor köpte till mig den första julen jag och min man firade ihop. Det var inte min stil över huvud taget och kostade inte många kronor men vi hade sagt att vi bara skulle köpa julklappar till barnen. När hon gav mig setet välkomnade hon mig till familjen. Gesten var så fin och jag blev otroligt glad just för den saken :)

  • Svar på tråden Vad är den bästa julklappen du fått?
  • Äldre 24 Nov 22:46
    #1

    Jag minns faktiskt inte om det var en julklapp eller en födelsedagspresent, men hur som helst:
    Ett halsband som jag fick av barnen gemensamt, med deras namn och månadsstenar på. Dels var halsbandet otroligt gulligt, och dels fick jag det just vid ett tillfälle då jag behövde extra mycket omtanke.

  • Äldre 24 Nov 23:14
    #2

    En kanin och ett akvarium (olika jular). :)

  • Äldre 25 Nov 02:07
    #3

    Bästa för mig var när frugan visade upp ett positivt graviditetstest, det vart sen en liten kille.


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Johan­na)
    Äldre 25 Nov 02:18
    #4

    Detta var i och för sig ingen julklapp men min bästa present var en ring min sambo gav mig när jag bytt hjärta för ett par år sedan och han lovade att när jag blev frisk så skulle vi ha vårt dröm bröllop. Vilket vi också hade :)

  • Velmaj­a
    Äldre 25 Nov 06:39
    #5

    Min diskmaskin :)

  • Anonym (Maja)
    Äldre 25 Nov 06:58
    #6

    Min bästa födelsedagspresent var när min dotter föddes. Inget som slår det precis :)

    Vad gäller materialla ting och juklappar kommer jag fortfarande ihåg glädjen julen när jag var 5 och fick en knallpulverpistol och en bob.

    Jag minns också väldigt väl glädjen när jag fick en Mathilda-docka några år senare.

Svar på tråden Vad är den bästa julklappen du fått?