• Äldre 25 Nov 13:53
    1088 visningar
    5 svar
    5
    1088

    Svagt Streck, gravid eller inte?

    Hej!
    Jag tog ett gravtest imorse då jag skulle ha fått mensen idag, tror jag (fick den två gånger förra månaden). Jag har känt mig lite konstig dom senaste veckorna med olika symptom som illamående, yrsel, varm med feberkänslor och ont i länd/korsryggen. Tyckte stickan var svår att läsa av så nu undrar jag, visar stickan gravid eller inte?
  • Svar på tråden Svagt Streck, gravid eller inte?
  • Äldre 25 Nov 14:36
    #1

    Det andra strecket set konstigt ut. Men det ser ut som att du är gravid

  • Äldre 25 Nov 14:49
    #2
    AnjaBjork skrev 2015-11-25 13:53:34 följande:
    Hej!
    Jag tog ett gravtest imorse då jag skulle ha fått mensen idag, tror jag (fick den två gånger förra månaden). Jag har känt mig lite konstig dom senaste veckorna med olika symptom som illamående, yrsel, varm med feberkänslor och ont i länd/korsryggen. Tyckte stickan var svår att läsa av så nu undrar jag, visar stickan gravid eller inte?
    Ser ingenting,
    Möjligtvis en skugga från där strecket ska vara men är man gravid ska det ju vara rosa och är din mens beräknad nu borde strecket va starkare
  • Äldre 25 Nov 15:25
    #3
    Laceyy skrev 2015-11-25 14:49:50 följande:
    Ser ingenting,
    Möjligtvis en skugga från där strecket ska vara men är man gravid ska det ju vara rosa och är din mens beräknad nu borde strecket va starkare
    Jag håller med Laceyy, vid det här laget borde det vara starkare. Är det ett testa tidigt från RFSU? Dom är väldigt dåliga. När jag plussade förra gången använde jag 4 olika tester i samma urin, alla supertydligt positiva utom det från RFSU, det strecken syntes knappt.. Vet fler som varit med om samma sak. Testa med ett annat test Glad, jag håller tummarna!
  • Äldre 25 Nov 16:23
    #4

    okej tack för svar! :) jag får testa vidare med olika tester då om inte mensen kommer :)

  • Äldre 25 Nov 17:06
    #5

    Fast det där andra rosa är bara en färgansamling. Strecken sitter mycket närmare varann, och på ditt är där bara ett.

Svar på tråden Svagt Streck, gravid eller inte?