• Maraki73

    Fet - efter hur många försök lyckades ni.

    Jag undra efter hur många försök med frysta embryon ni lyckades bli gravida och få barn?

    Jag har gjort ett försök men det blev minus har 5 kvar i frysen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fet - efter hur många försök lyckades ni.
  • Maraki73
    Jag är bara jag skrev 2015-11-25 15:11:32 följande:

    Återstår att se... 2 ET och 4 FET via ED-inga barn än.


    Va tråkigt att höra. Håller tummarna för att ni lyckas nästa gång.
  • cameleon

    Jag har inte fått barn än men jag lyckades bli gravid fet nr 2 men det blev tyvärr ett X och nu på fet nr 3 blev jag gravid igen.

  • Jag är bara jag
    Maraki73 skrev 2015-11-25 15:47:11 följande:
    Va tråkigt att höra. Håller tummarna för att ni lyckas nästa gång.
    Tack! Vi har 3 kvar så hoppas de räcker.
  • Maraki73
    cameleon skrev 2015-11-25 15:49:26 följande:

    Jag har inte fått barn än men jag lyckades bli gravid fet nr 2 men det blev tyvärr ett X och nu på fet nr 3 blev jag gravid igen.


    Håller tummarna för att det går vägen. Får jag fråga hur gammal du var när äggen togs ut?
  • Maraki73
    Vickan I skrev 2015-11-25 16:30:29 följande:

    Fet 1 minus

    Fet 2 mkt tidigt missfall, sk kemisk graviditet

    Fet 3 ett utomkveds

    Fet 4 en son


    Va härligt att det lyckades till slut. Får jag fråga hur gammal du var när äggen plockades?
  • cameleon
    Maraki73 skrev 2015-11-25 20:59:54 följande:
    Håller tummarna för att det går vägen. Får jag fråga hur gammal du var när äggen togs ut?
    Jag var 29 då, är 30 nu. Vi har 3 embryon kvar i frysen men om denna graviditet resulterar i ett barn kommer vi inte använda dom. Då får dom gå till forskning.
  • Vickan I

    Jag var 29 år vid äggplock. Plockades totalt 19 ägg efter ICSI. Blev slutligen 5 st blastocyster. Fick en son på ET och fyra st till frysen och på sista frysförsöket en son till.

  • Cyanea

    Ett ET med tvådagars (som jag inte räknade med i röstningen) som inte gick vägen. 
    Ett FET med tvådagars som inte gick vägen. 
    Ett FET med tvådagars som blev plus men tidigt MF
    Ett FET med blastocyst där tre tvådagars odlades vidare i tre dagar, ett enda livskraftigt, nu gravid i v. 31 :) 

    Jag var 26 när äggen plockades, fyllde 27 1,5 månader senare.

  • Gweny

    Har plusat nu på vårt 2a FET. Är i v.13 och hoppas det kommer gå bra hela vägen nu!

  • FruGrävling

    Har precis plussat på vårt första FET (första återföring överhuvudtaget - blev totalfrys pga överstimulering). Nu återstår bara att se om pyret stannar kvar

  • Maraki73

    Jag har gjort 3 fet hittills. De 2 första minus och nu i maj fick jag 2 st 2 dagars tillbaka. Plussade men fick missfall i vecka 7.

    Nu har jag bara 2 frysta embryon kvar och vet inte hur stor chans det är för att det ska bli något syskon till vår dotter.

    Det var 7 embryon från början av samma äggplock som dottern. Av 5 av dem har det blivit 1 barn och 1 missfall.

    Vad tror ni om chansen på de 2 sista ?

Svar på tråden Fet - efter hur många försök lyckades ni.