• Anonym (Kramp)

    Mensvärk i bena!!

    Som sagt jag har mensvärk i bena och som stramar ner i.vaderna och även värk i låren. Gör fruktansvärt ont och inte nog med det så har jag världens diarré. Jag Har hört om folk som har mensvärk i rygg och mage men aldrig i bena?

  • Svar på tråden Mensvärk i bena!!
  • Jag är bara jag

    Du kanske spänner dig så mycket p.g.a mensvärken att du får ont i benen? Ta alla piller du bara kan-Ipren och Alvedon ihop t.e.x. Magen far ofta illa vid mens,brukar gå över sen.

  • Anonym (Kramp)
    Jag är bara jag skrev 2015-11-25 21:21:23 följande:

    Du kanske spänner dig så mycket p.g.a mensvärken att du får ont i benen? Ta alla piller du bara kan-Ipren och Alvedon ihop t.e.x. Magen far ofta illa vid mens,brukar gå över sen.


    Nej spänner mig inte. Det är som mensvärk i bena men ingen annanstans. Har haft så förut men denna mens gör jätte ont
  • Anonym (Kramp)
    Jag är bara jag skrev 2015-11-25 21:27:17 följande:

    Värmedyna,piller,vila,varm dusch.


    Jag har i stort sett bott i duschen idag.
  • Anonym (U)

    Oxå värk i låren, rumpan och hela underlivet känns extremt känsligt på ett icke trevligt sätt. Obehagligt, inte kul.

  • Anonym (Jepp)

    Ja,herrejösses,så har jag det också! Känns som tandvärk i benen! Det kom när jag var i 20 årsåldern och blev allt tydligare vid varje år som gick. Gjorde inte så mycket åt det,som tur var då var det allra värst någon dags innan och efter att mensen kom. Så du är inte ensam.

  • Anonym (Kramp)
    Hejhoppsan skrev 2015-11-25 21:57:54 följande:

    En till här! Det har dock försvunnit med åldern, tack och lov!


    Okej då är jag inte ensam om ben mensvärk. Skönt
  • Anonym (:()

    Ne du är inte ensam så blir de för mej oxå nästan varje gång.

Svar på tråden Mensvärk i bena!!