• Anonym (Ts)
    Äldre 26 Nov 08:37
    24092 visningar
    88 svar
    88
    24092

    min pojkvän vill använda en dildo medan han tar mig..

    Hej!

    Min pojkvän sedan 1 år har berättat att han gillar att bli stimulerad i rumpan. Då får han orgasm. Det fattar jag.
    Men nu vill han använda den medan han tar mig.. Och jag blir bara avtänd och äcklad av tanken. Är jag pryd och löjlig?

    Hjälp mig! Har ingen jag kan prata med om detta "känsliga" ämne!

  • Svar på tråden min pojkvän vill använda en dildo medan han tar mig..
  • Anonym (Tänkp­ådigsj­älv!)
    Äldre 26 Nov 08:49
    #1

    Gör absolut ingenting som du inte vill.

  • Äldre 26 Nov 08:58
    #2

    Nej, du är inte pryd - väldigt normal. Och självklart ska du inte gå med på det. Låt honom leka med dildon för sig själv när han är ensam hemma.

    Standardsvaret är att det finns inte rätt eller fel när det gäller sex. När man är två individer som möts i sex så ska man bara göra sånt som båda njuter av - eller iaf ska ingen hamna i en känsla av obehag.

    Du är långt ifrån ensam om din inställning. Kanske dom allra flesta kvinnor skulle reagera som du? Min fru skulle garanterat tycka likadant - men jag vet sedan länge var jag har henne, mycket som jag skulle njuta av stannar i mitt huvud. Ett partnerskap innebär alltid kompromisser.

    En av dom viktigaste grundpelarna i livet är att du ska leva det på det sättet som DU mår bäst av. Din kille har möjlighet att välja en annan partner - men det är högst osannolikt att han skulle göra det av den här orsaken. Och om han skulle göra det har han samtidigt visat att han inte var rätt för dig.

     

  • Äldre 26 Nov 08:59
    #3

    ? Vill han ha den i sig eller i din bakdörr ?

  • Äldre 26 Nov 09:15
    #4

    Det är inget konstigt alls att du känner som du gör. Jag kände en enorm avsmak mot allt analt i många år, kunde inte tänka mig att närma mig vare sig min egen eller någon annans hål, med något alls.

    Dock kan man ändra sig med tiden: nu använder jag prostatastimulator på mig själv rätt ofta, och har analt sex med min partner på olika sätt ganska ofta, hon njuter väldigt mycket av det. Men det tog min mååååånga år att komma dit. Typ 25 år.

    Så - försök att inte lägga in för mycket av känslan "Idiot, äckel!", utan tänk i stället, och säg till din kille ungefär "Du får ursäkta, men jag är inte redo för det, jag fixar inte det, jag vill inte det.".

    Och om du använder ord som "avsmak", tänk på att säga att du får avsmak vid tanken på analt - inte vid tanken på din kille, liksom. Skillnaden i hur man säger såna här saker kan kännas liten för dig, men upplevas som enormt stor av din kille.


  • Äldre 26 Nov 09:27
    #5
    HasseA skrev 2015-11-26 09:15:01 följande:

    ...........
    Så - försök att inte lägga in för mycket av känslan "Idiot, äckel!", utan tänk i stället, och säg till din kille ungefär "Du får ursäkta, men jag är inte redo för det, jag fixar inte det, jag vill inte det.".

    Och om du använder ord som "avsmak", tänk på att säga att du får avsmak vid tanken på analt - inte vid tanken på din kille, liksom. Skillnaden i hur man säger såna här saker kan kännas liten för dig, men upplevas som enormt stor av din kille.


    Egentligen tycker jag inte att man ska behöva motivera varför man inte vill.
    Har man sagt nej så betyder det nej och man behöver inte analysera varför.
    Det handlar om känslor - och känslor kan man inte förklara, dom har man bara.

  • Äldre 26 Nov 09:41
    #6

    Ja, du är pryd! Jag är också ganska pryd men just detta har vi testat. Å andra sidan gillar jag att hitta det ultimata orgsamsättet...

    Klart du inte ska göra nåt du inte vill MEN du kan ju fundera på varför du inte vill.

  • Äldre 26 Nov 10:41
    #7

    Jag förstår inte din känsla riktigt. Men tja. Lite pryd kan jag tycka att du är. HAN vill alltså ha något i SIN rumpa när han tar dig? Jag ser inte riktigt problemet.

    Men tycker du att det är jobbigt så gör du ju det... 

    Vet inte vad jag ska råda dig till riktigt. 

    Man ska förvisso inte gå över sina egna gränser vid sex, men å andra sidan har jag med tiden lärt mig att det kan vara både bra och intressant att se utanför boxen lite granna... att våga testa nya saker. Försiktigt förvisso, och inte hasta fram. Men ja, nyfikenhet och öppenhet är oftast bra grejer.

  • Äldre 26 Nov 10:45
    #8
    Mrs Okänd skrev 2015-11-26 09:41:47 följande:

    Ja, du är pryd! Jag är också ganska pryd men just detta har vi testat. Å andra sidan gillar jag att hitta det ultimata orgsamsättet...

    Klart du inte ska göra nåt du inte vill MEN du kan ju fundera på varför du inte vill.


    Varför fundera på det??  nej TS - skit i det och gå på sånt som ni båda gillar istället.

    Varför ska man öht ta tid med att fundera på sånt man INTE är intresserad av. Snacka om slöseri med tid och att föda negativa tankar..  Lägg energi på det som får dig att må bra istället... 


  • Äldre 26 Nov 10:51
    #9

    Om han vill ha den i sin rumpa så e de lite äckligt måste ja säga men alla e vi olika är de inte bättre att han lägger energin på att se dig njuta till Max låt han leka me dildon sj om han nu tycker de är så skönt och underbart

  • Äldre 26 Nov 10:53
    #10

    Prostatastimulans är skönt för många män; helt enkelt en skön punkt för dem. Varför skulle det vara mer äckligt än att en kvinna njuter av klitorisstimulans?

Svar på tråden min pojkvän vill använda en dildo medan han tar mig..