• LillebrorNikodemus

    17 årig kille med tips till mammor med pojkar 9-14

    Asså hört att många mammor är lite otaggade på när sonen börjar få starkare sexualitet. Hm.. Asså händer ju tyvärr rätt fort. Och ah, man har typ spinkigare kropp än tjejerna när man blir könsmogen så bäst att du vet för e svårt att se vilken som e barn å vuxen hos 10-11 åriga pojkar. Eller ja, man är fortfarande ett barn och kommer alltid vara sin mammas son men ja. Du kan anta att han kommer börja onanera. E väl allmänt känt att killar tycker det e sjukt skönt. Känns kanske som man får en liten kåtbock vilket säkert va jobbigt för mina föräldrar och mina tre storasystrar. Var bara pappa som tyckte man va normal. Alltså. Hade inget lås på mitt rum.

    När man kollade med dom i klassen sen i 6an 7an hur ofta dom runkade var det mellan 3 gånger i veckan typ och 6-8 gånger per dag. I och med att skolan inte lär killarna hur de ska liksom hantera att man e kåt som fan och ibland får impulser att börja runka. Hm. Se till att pappa eller ännu bättre en storebror han har bra kontakt med som e 14-25 som kan typ ta de med honom. E storebrorn inte redo vore det bra med pappan som liksom berättade att man ska ha toaletten i åtanke om det krisar. E en i klassen som sprang ut i skogen för att få onanera när toaletten var upptagen och en fick utlösning i hissen när det inte fanns ngt ställe att va på.

    HAN MÅSTE HA LÅS PÅ SIN DÖRR. E sjukt taskigt annars. Och eget rum om möjligt. Asså det blir bättre. Han e inte en man, han e samma pojke med en fullvuxen mans penis och sexdrift. Man e chockad över hur skönt det e i början. Och mår dåligt för man e ett barn och kan redan bli pappa. Men man vill prova om det är lika skönt igen och igen. Haft jobbiga år och provat heroin, morfin. Runka kan va lika skönt. Tyvärr. Tror killar har extremt stark drift ofta. Inte alla men jag och de flesta... Man kan inte tro de kan hantera att kunna ha så skönt bara genom att ta där när man fick springa genom vattenspridaren för 6-8 mån så man var liksom.. tyckte inte de va ngn big deal om man visade snoppen och onanerade. Någon dude behöver snacka med honom om han e tidig. Jag var 10. Mitt första snedsteg var att jag inte kunde hålla mig från att runka i bilen. Hade hållt mig i 50 mil... Sen kunde jag inte längre. Eller ah va mitt fel. Var mörkt så tänkte ingen skulle märka när storasyrrorna sov. Heh gjorde dom visst. Och var ingen gullig lillebror för jag kom helt enkelt. E ju det som händer. Sprutade. Utlösning. Mådde dåligt typ när det hände. Men en sak. Där ska man hålla fast honom eller ha kallt vatten. Eller lära honom att ibland kan killar inte sluta. E as obekvämt men sant. Finns dom i klassen som har trauman av att kommit framför mamma, lite på mamma om han inte försökte få det att låta extra jobbigt men han vart självmordsbenägen för det och dom snackade inte på ett halvår när han va 13.. en kom typ i en hängmatta och mormor såg. På nätet säger många killar att dom inte kan sluta om dom är nära utlösning. Gäller inte alla men gäller mig. Är as jobbigt. E viktigt var man börjar ifall det e på ett idiotiskt ställe kommer man må sjukt dåligt när man försöker sluta och inte kan. Kunde inte med yngsta storasyster. Hon vart as sur. Försökte sluta men började igen. Grät och sa förlåt. Satt på golvet och stönade och typ bara upprepade hur kåt jag var och att det inte kommer gå att hålla emot, satt på händerna. Hon berättade för massa gemensamma bekanta och vände sig bort och sa vilken äcklig liten råtta jag va och att jag hade mkt mindre än hennes kille och förolämpade. Hon hatar mig. Skaffade lås förra veckan. Det ska in när han e 10-11. En frisk kille e skapt så han ska slutföra sin viktigaste uppgift som kille trots distraktionsmoment. Han ska ha så skönt att det nästan inte går att sluta om inte ett hot dyker upp. Framkalla ångest om han börjar på ngt dumt ställe.

    Och en sak. Va inte rädd att han får en vuxen mans penis och att de känns obekvämt. Läste att det var as vanligt att känna lite sexuell attraktion om man ser könet. Men e liksom. Syrrorna kollade ibland ett tag, sen vart dom sura bara. Vart lite kåt när jag såg yngsta storasyster naken. Bara lite, lite. Gick över.

    E viktigt att du respekterar och inte kräver att han ska sluta och så. När jag misslyckades med det mådde jag riktigt dåligt. Inte går in och stör. Blev påkommen först typ 5 gånger och försökte sluta 4 av dom. Gick inge bra. Sen sket jag i att sluta. Tog ansvar för när jag bestämde mig för att runka och var och vem jag hade sex med och när. Som en man. E länge man tror man kan ta sig i skrevet lite framför TV-n. Finns en anledning vrf man inte gör så. 

    Men ah, när vi killar snackar. Du skulle veta hur vanligt detta är. Speciellt när man e ovan att de e så skönt att runka... Går över.

    Asså när man typ gick runt naken hemma och i kalsonger så tätt inpå att man var könsmogen. Man behöver typ fatta att man inte är gulliga lillebror som kommer undan med det där. Man behöver få veta att många tjejer skulle bli upphetsade (men mest äcklade) om man tog fram den. Menade inget illa. Ville inte flasha men låtsades för en av syrrorna att jag inte brydde mig och visade lite. Var för att det skulle verka som jag gjorde de med flit. E bättre än att hon typ försöker filma me smartphone hur man gråter och säger förlåt och ah e på g att börja göra de igen.

    Jag e extrem, kan köra 20 gr... Don't worry. Din son kommer alltid vara din son. Bara se till att han inte förstörs psykiskt ifall han e tidig och e en av de med starkast drift i klassen. Kolla efter ADHD om han har svårt att inte börja, jag e inte normalfallet. Men typ alla har blivit påkomna av ngn. Flera jag träffat har inte kunnat sluta. Gå därifrån. Fattar inte, e så taskigt. En 12 åring också när man inte förstår riktigt konsekvenser och att det kan ses som exhibitionism. Ska va ärlig att jag gillar visa mig men inte för familj så mycket. Asså tjejer kommer vilja ha bilder naken med stånd typ om 2 år så asså borde va på sexualkunskapen att inte visa ansiktet. Finns typ bilder på mig nu med stånd och ansikte på nätet för alltid från när jag var 14.  

    Ah typ allt där. Sex vet ni redan. Woop. Grande och Black Mamba måste han veta om  kondomerna som finns på de flesta ställen e små för en hel del. Skit konstigt att sälja 10 märken för en storlek och 1 för en annan. Tänk om man har liten. Haha han behöver veta de me

  • Svar på tråden 17 årig kille med tips till mammor med pojkar 9-14
  • Anonym (What)

    Men varför runkar du framför dina systrar? Och fattar inte riktigt vad du skriver med filmade din ena syster dig med sin smartphone när du gjorde det? Låter sjukt gränslöst! Inte sund familjemiljö!

  • BCH52

    Väldigt jobbigt att läsa när du skriver talspråk och med en hel del onomatopoetiska uttryck. Om jag nu förstått din text rätt då vill du påminna föräldrar och särskilt mammor om att pojkar i puberteten, och ofta också före det, onanerar. Ibland rätt frekvent och att det är viktigt att respektera deras privatliv så att de inte känner sig udda utlämnande.

    Ja, vi vet. Ibland är det tyvärr så att möjligheten till eget rum inte alltid finns, men att man som förälder får göra sitt bästa. Samt att respekt måste visas från båda håll.

  • LillebrorNikodemus

    Vadå jag ville inte runka framför systrarna. Planerade aldrig det och är privat om jag gillade det. Men när man e nära. Talar 5-10 sekunder från att komma. Och dörren öppnas. Ofta man slutar. Du som är kille och hamnade i den situationen. Seriöst, slutade du då? Nej det gör man inte. Inte mitt fel att låset pajade och jag glömde skaffa ett nytt (klart jag hade lås där ett tag, ville spara text). Min kropp funkar samma ändå.

    Och de gör andra killars också. Alltså när man blitt fotat när man har sex på en fest. Har bara hänt en gång men... Man blir ju typ... Känns nice när man får bj av en blondin liksom och åker... vet inte om det får åka upp ngn stans. Men e onani som e problemet. Som vi killar mår dåligt av. Det man ska satsa på gällande killar. Läst på internet över fler som tycker det känns jobbigt att de känner att de måste avsluta när de tar där nere och att andra reagerat negativt... Vad gör man som kille liksom. Tror jag liksom nådde botten kanske och lät mig gå till utlösning varje gång med familjen sen jag var 11-12. 

    Ne men hon la bara upp när jag grät på golvet på sin fjårtizblogg och att jag var irriterande. Hon klippte resten men jag trodde ju hela videon skulle va me så fick ungefär hur mycket panik som helst. 

    Har bättre perioder. Det här e typ värsta grejjerna under 7 år. Var 10 bast på vissa. Man va dum då. Å liksom satte ribban. Har höjt den dock nu senaste 1.5 åren. Varit rätt snäll. Respektfull. 

    Och vill typ visa hur det kan va. Att om det blir som mig. Fine. För e det bästa med att va en kille. Det sexuella. Själv och med andra ibland men har lite dåligt rykte här så inte fått så mycket hah.

    Men såg på en serie där pappan snackade med sonen om hur man gjorde det ansvarigt när han blitt påkommen. Det man behöver. Annars blir de som jag och 2 jag känner. Typ att din lillebror eller son ejakulerar. Vill också säga att även om man inte är ett helgon och ja... Har vart dryg med sexuella saker. Så mår man själv dåligt när man inte kan sluta och man hatar sig själv. Nej. Konstruktivt nu.

    Vad ska sägas till unga killar om onani?
    Vad kan vi göra?

    Tycker synd om dom, vill också ha tips. Mediciner mot hypersexualitet eller hög testosteron? Fast e inte så pervig längre. Men liksom. Ville vissa. Growing up. Okey. Jag är känd som pervo haha men har haft skönare än de flesta.

  • Anonym (What)

    Du har inte funderat på nån slags terapi för sexuell störning och för gränslös miljö i hemmet? För nej det låter inte normalt att onanera till utlösning upprepade gånger inför din familjs ögon sen du var 11 år gammal.

  • Anonym (Kjll)

    Är gulligt att du vill "varna". Men seriöst lägg lite tid på att lära dig skriva ordentligt istället...

  • Killen som som vet

    Men du vet väl att purbeteten brukar komm någon gång mellan 10-14 års ålder?

    Jag hade en kompis som började få vuxen snopp när han var 11 år och då efter idrotten så råkade han faktiskt spilla lite sperma på duschgolvet och själv fick jag utlösning vid 12 års ålder, då onanerade jag skit mycket. Vad är det du svamlar om med att det är onormalt att onanera tills utlösning när man är 11?

  • MammAmma

    Stor "what dafuq did I just read" på den. Fattade inte ett jota och orkade inte ta mig igenom väggen med felskriven och felstavad text xD

    Tonåriga killar onanerar, ja. De behöver sitt eget space (så långt det nu är möjligt), ja. Skulle det här vara något slags newsflash?

    Är nog mest bara du som mår dåligt av allt runkande, de flesta normalfuntade tonårskillarna med sund gränshållning i hemmet, runkar inte framför sina syskon eller föräldrar.

Svar på tråden 17 årig kille med tips till mammor med pojkar 9-14