• Anonym (A.S)

    Slit&släng-relationer :(

    Träffar kille och ses då och då, i kanske ett år och sen blir man borttagen som vän på Facebook. Eller killar som vill ha sex på direkten utan att prata. Såna som addar en på insta för att checka av vad det är för person och sen klickar bort. Det känns så fattigt. Jag blir så avtänd på killar nu. Som att använda strumpor ungefär. Finns det inga andra kvar? Jag vill ha en mysig relation men jag vill också ha killen som en vän men det är skitsvårt nuförtiden. Blir något deppad.

  • Svar på tråden Slit&släng-relationer :(
  • Anonym (A.S)
    filippa87 skrev 2015-11-26 11:07:46 följande:

    känner igen det där du. Men förr eller senare träffar man ändå en fin kille. Tappa inte hoppet.


    Tack. Ja, det har ju faktiskt hänt förr. Men jag tänker du vet, tiden innan FB. Då var det mer "han hör inte av sig, varför..." Men nu är det så tydligt. Man blir bortplockad på Facebook.
  • Darth Revan

    En del killar vill nog mest ha det lite roligt utan att lägga så mycket mer i det. Är väl inget fel i det antar jag så länge man är ärlig med vad man vill. Men det finns absolut många killar också som vill ha mer än så och som bryr sig på alla plan - inte bara för att få sex. Du ska nog se att du träffar någon sådan vad det lider!

  • Anonym (A.S)
    Darth Revan skrev 2015-11-26 11:59:13 följande:

    En del killar vill nog mest ha det lite roligt utan att lägga så mycket mer i det. Är väl inget fel i det antar jag så länge man är ärlig med vad man vill. Men det finns absolut många killar också som vill ha mer än så och som bryr sig på alla plan - inte bara för att få sex. Du ska nog se att du träffar någon sådan vad det lider!


    Gulligt, tack. Undrar vart de håller hus.
  • Anonym (prutt)
    Anonym (A.S) skrev 2015-11-26 11:16:08 följande:

    Tack. Ja, det har ju faktiskt hänt förr. Men jag tänker du vet, tiden innan FB. Då var det mer "han hör inte av sig, varför..." Men nu är det så tydligt. Man blir bortplockad på Facebook.


    Jag lägger själv inte till folk hur som helst på exempelvis facebook just för att slippa "slit och släng"-mentaliteten.
  • Anonym (A.S)
    Anonym (prutt) skrev 2015-11-26 13:20:46 följande:

    Jag lägger själv inte till folk hur som helst på exempelvis facebook just för att slippa "slit och släng"-mentaliteten.


    Föredrar hellre din stil då. Lika bra att vänta med det tills man känner varandra.
  • Darth Revan
    Anonym (A.S) skrev 2015-11-26 13:11:26 följande:
    Gulligt, tack. Undrar vart de håller hus.
    Lite varstans skulle jag tro. Jag är den typen, har en del manliga vänner som är det också.
Svar på tråden Slit&släng-relationer :(