• Anonym (nyfiken)

    Dansa sexigt till musik medan din partner gör sig i ordning för att gå till jobbet!!

    Hur tror du att du hade reagerat om din partner ber dig att dansa sexigt till musik samtidigt som h *n gör sig i ordning för att gå till jobbet?

    Min partner bad mig här om dagen om att göra det.

  • Svar på tråden Dansa sexigt till musik medan din partner gör sig i ordning för att gå till jobbet!!
  • K med lilla E

    Min man går upp kl halv fem på morgonen så hade han bett mig om det vid den tiden så hade han nog fått en rak höger...

  • Palestrina

    Jag hade bara garvat, för det måste vara ett skämt. Visade det sig vara allvar hade det varit ett tecken på att någonting är allvarligt fel med min partners förstånd. Eller en personlighetsförändring, och det skulle ju kunna vara ett tecken på att någonting har hänt i hjärnan. Alltså inte särskilt roligt alls, längre.

  • Anonym (Haha)

    Hade undrat om det var något som inte stämde med honom. Han brukar inte säga sånt.

  • Anonym (nyfiken)

    Alltså jag blev rätt så ställd när han frågade mig om det här om dagen.

    Såhär efteråt känner jag mig lite nyfiken på hur normalt detta är?

  • Anonym (Haha)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-11-26 12:50:08 följande:

    Alltså jag blev rätt så ställd när han frågade mig om det här om dagen.

    Såhär efteråt känner jag mig lite nyfiken på hur normalt detta är?


    Ställde mig samma fråga efter att träffat en man som bad mig. Jag bara: eh nej (kan inte ens dansa sexigt)
  • Stårschan

    Om han skulle börja jobba klockan åtta en fredagkväll så kanske. Annars definitivt inte.

  • Stårschan

    Fast det blir ju svårt att göra det samtidigt som han gör sig i ordning. Jag menar - it takes two to tango. Solodans är oftare löjeväckande än sexig. Särskilt om man inte är DJÄVULSKT duktig på att dansa!

  • Anonym (nyfiken)
    Stårschan skrev 2015-11-26 12:57:20 följande:

    Fast det blir ju svårt att göra det samtidigt som han gör sig i ordning. Jag menar - it takes two to tango. Solodans är oftare löjeväckande än sexig. Särskilt om man inte är DJÄVULSKT duktig på att dansa!


    Han ville att jag skulle dansa tätt bakom honom till musik samtidigt som han klär på sig/gör sig i ordning.
  • K med lilla E
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-11-26 13:01:25 följande:
    Han ville att jag skulle dansa tätt bakom honom till musik samtidigt som han klär på sig/gör sig i ordning.
    Herregud vad gräsligt. Gjorde du det?
Svar på tråden Dansa sexigt till musik medan din partner gör sig i ordning för att gå till jobbet!!