• Anonym (Kille­)
    Äldre 26 Nov 18:06
    13635 visningar
    54 svar
    54
    13635

    Tjejer, när ni kommer...

    När ni får orgasm, vill ni då dra ihop benen för att det är skönare eller är det en reaktion av orgasmen? Har märkt när jag går ner på tjejen eller att jag är placerad mellan hennes ben så försöker hon pressa ihop dem. Om vi onanerar bredvid varandra så kniper hon alltid ihop benen när hon kommer. Varför gör ni så? Kommer ni skönare än att ligga och sära på benen?

    Ska man flytta sig från sin plats mellan hennes ben innan hon kommer så det blir skönare eller?

  • Svar på tråden Tjejer, när ni kommer...
  • Anonym (S)
    Äldre 26 Nov 18:12
    #1

    Ohja... Varje gång! Undrar varför...

  • Steven­Diese
    Äldre 26 Nov 18:13
    #2

    Tycker du ska ställa frågan till damen ifråga för att få korrektast möjliga svar.

  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 18:56
    #3
    StevenDiese skrev 2015-11-26 18:13:22 följande:

    Tycker du ska ställa frågan till damen ifråga för att få korrektast möjliga svar.


    Frågan är inte ställd till min tjej utan samtliga fittbärare i detta forum.
  • Ego Lovers
    Äldre 26 Nov 20:04
    #4
    -2 +2
    Anonym (Kille) skrev 2015-11-26 18:56:23 följande:
    Frågan är inte ställd till min tjej utan samtliga fittbärare i detta forum.
    Idiot!
    Kvinnor har hjärnor och vill inte bli kallade för fittbärare som om man bara vore ett hål att fylla. Du lär få ta med dig den frågan i graven om du inte kan tänka dig bli lite mer normal.
  • Äldre 26 Nov 20:07
    #5

    Nope, jag särar på dem desto mer och kröker ryggen när jag kommer. Särar typ så mycket som är fysiskt möjligt för mig xD

  • Äldre 26 Nov 20:13
    #6
    MammAmma skrev 2015-11-26 20:07:34 följande:

    Nope, jag särar på dem desto mer och kröker ryggen när jag kommer. Särar typ så mycket som är fysiskt möjligt för mig xD


    Jag tycker det är otroligt sexigt när en kvinnor gör så när hon kommer eller när man ger henne oralsex. :)
  • Äldre 26 Nov 20:14
    #7
    -2 +1

    Ja det där med fittbätare får du nog fundera över om du söker svar från kvinnor... Låter otroligt respektlöst!

  • Anonym (Genus­)
    Äldre 26 Nov 20:37
    #8
    +1

    Jag ser inte fittbärare som otrevligt, många som är queera/genusmedvetna kan prata så för att poängtera att fitta inte är likamed kvinna. Så de som har fitta är fittbärare, och de som har kuk är kukbärare, istället för att kategorisera som kvinna/man.

  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 20:39
    #9
    +1
    Vanja skrev 2015-11-26 20:14:06 följande:

    Ja det där med fittbätare får du nog fundera över om du söker svar från kvinnor... Låter otroligt respektlöst!


    Ego Lovers skrev 2015-11-26 20:04:05 följande:

    Idiot!

    Kvinnor har hjärnor och vill inte bli kallade för fittbärare som om man bara vore ett hål att fylla. Du lär få ta med dig den frågan i graven om du inte kan tänka dig bli lite mer normal.


    Ordet fittbärare ska i detta inte ses som något negativt. Det finns personer i världen och i Sverige som har en fitta men är/känner sig som en man. Jag tänker att oavsett vilket kön man har eller anser sig ha bör kroppen fungera den samma om man har en fitta. Därav ordet fittbärare.

    Jag hörde för övrigt att en sexualrådgivare på radioprogrammet "Ligga med P3" använda samma namn för personer med fitta.

    Hur tycker ni man ska benämna en person som har en fitta men som känner sig och lever som en man? Jaja, det var ett sidospår men jag hoppas ni förstår varför jag valde ordet, det var alltså inte att vara nedlåtande utan för att inte exkludera någon.
  • Anonym (Kille­) Trådstartaren
    Äldre 26 Nov 20:41
    #10
    Anonym (Genus) skrev 2015-11-26 20:37:43 följande:

    Jag ser inte fittbärare som otrevligt, många som är queera/genusmedvetna kan prata så för att poängtera att fitta inte är likamed kvinna. Så de som har fitta är fittbärare, och de som har kuk är kukbärare, istället för att kategorisera som kvinna/man.


    Tack! Du var lite före mig att svara. :)
Svar på tråden Tjejer, när ni kommer...