• Anonym (Nyfiken)

    Fantiserar om att slicka en tjej i rumpan

    Hej!
    Senaste tiden har jag fantiserat väldigt mycket om att få slicka en tjej i rumpan. Både i öppningen men också pressa in tungan lite. Självklart efter dusch. Jag har alltid varit svag för en fin rumpa men just det här är först på senare. Kan det vara att det är lite förbjudet? Jag tror det. Vad har tjejer för syn på det här? Det borde vara väldigt skönt känns det som.

  • Svar på tråden Fantiserar om att slicka en tjej i rumpan
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-11-27 01:50:47 följande:

    Det är jätteskönt, både att ta och ge.


    Det är så alltså? :) Skulle gärna prova både och. Hur känns det om man jämför med att bli slickad traditionellt? Hur gammal är du?
  • Leifo

    Jag gör det hela tiden med min sambo.

    Nyduschad är som sagt ett krav.

    Hon har rätt långa ben, så jag brukar gå ned på knä bakom henne i duschen och liksom trycka rumpan uppåt och åt sidorna för att blotta henne ordentligt och komma åt.

    Jag gillar det, men hon ÄLSKAR det!

    Ni som inte testat - gör det!! Men som sagt, det ska vara fräscht!

  • Anonym (Normalt)

    Jag tycker att det ingår i normalt oralsex? Alla män som gett mig oralsex har slickat även i rumpan :)

  • 100kgpappa

    Ingen tjej jag har haft oralsex med har haft något emot det, tvärtom, det brukar gillas ordentligt.

    Kör på, in med tungan ordentligt!

  • OsloBoy
    Leifo skrev 2015-11-27 10:49:59 följande:

    Älskar den här anabolakillen!

    Bästa trollet! :D


    Anabolakillen är kung!
    Det är anledningen till att jag går in här ibland och läser för att se om han skrivit.
    En del av de personer han ger sig på som den där "100kgpappa" känns som rätt person att jävlas lite med.


  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Normalt) skrev 2015-11-27 09:41:33 följande:

    Jag tycker att det ingår i normalt oralsex? Alla män som gett mig oralsex har slickat även i rumpan :)


    Där ser man :) Vad tycker du om det?
  • Anonym (Nyfiken)
    100kgpappa skrev 2015-11-27 10:57:26 följande:

    Ingen tjej jag har haft oralsex med har haft något emot det, tvärtom, det brukar gillas ordentligt.

    Kör på, in med tungan ordentligt!


    Ingen som sett det som konstigt? Brukar du säga något först eller bara börjar slicka? :)
  • Anonym (Anti)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2015-11-27 11:56:30 följande:
    Ingen som sett det som konstigt? Brukar du säga något först eller bara börjar slicka? :)
    Är nyfiken på hur man kan vara så äcklig att man ens kommer på tanken att slicka någon i rumpan.
Svar på tråden Fantiserar om att slicka en tjej i rumpan