• Anonym (Vilse!!)

    Hjälp mig avgöra!!!!!

    Jag har två killar i min närhet som visat intresse en längre tid. Jag tycker mycket om båda. De är fina på olika sätt. Den ena har jag försökt vara tillsammans med då jag är väldigt attraherad av honom. Men han är rasistisk, ibland tvär, och om jag blir ledsen så tröstar han mig inte alltid. Har jag bett om att gå en promenad på 15 min så kan han säga nej. På de tre månader vi var ihop så åkte jag till honom 3 ggr av 4. När jag kom så skulle han fixa en massa saker, jaga etc. Han gjorde inget för att VI skulle ha det bra. Jag var mest den som fixade mat och mys. Aldrig en överraskning. Aldrig blivít utbjuden av honom. Han har tre gårdar som är i stora renoveringsbehov. Bil på verkstaden som han inte löst ut än. Tre hundar som kräver mycket jobb. Har bara ett reservjobb etc. Men han vill ha det så.

    Kille nummer två är väldigt öppen, känslosam, egen företagare  och är väldigt lyhörd för hur jag vill ha det. Vill mysa och titta film som jag, gå på utställningar mm.  Han är fin men jag känner inte så mycket attraktion.

    Jag känner att valet är svårt!! Knäpp - ja ni det känner jag mig också!!

  • Svar på tråden Hjälp mig avgöra!!!!!
  • Linutis

    Nummer 1 låter som en bekväm jävel. Du är attraherad av honom. Nr två är en ängel typ men inte attraherad av honom. Svår sits. Nr 1 hade jag inte vilja haft. Aldrig. Skulle få jobba ihjäl mig o slå huvudet i väggen. En sak.när jag började dejta min kille så fanns de ingen attraktion typ. Tills vi hade se. O herre gud. Han är bäst. Vi är tsm nu....tänk på hur du vill ha de i framtiden

    Puss

  • Anonym (...)

    Du ska absolut inte välja den som inte är intresserad av dig, för det kommer garanterat sluta med att du blir ledsen.

    ...och du kan välja ingen av de två.

  • Anonym (Vilse!!)

    Nr 1 säger att han älskar mig oerhört mycket och aldrig älskat någon lika mycket ... Men han visar det inte så mycket mer än att visa hur attraherad han är av mig och att ha sex med mig...

  • Långbenopluto

    Nr 1 kommer bara skapa en massa tandgnissel och bråk för dig... vill du ha en sånt förhållande bara för att ni kompletterarar varandra i sängen?

    Nej, tänk långsiktigt!

  • nytt eller gammalt

    I det här fallet låter valet väldigt enkelt - ingen av dem!

    Den ene behandlar dig inte väl och den andre är du inte attraherad av. Jag lovar - släpp båda så kommer det dyka upp en som är rött för dig :)

  • Anonym (Tycker samma)
    nytt eller gammalt skrev 2015-11-27 09:55:50 följande:

    I det här fallet låter valet väldigt enkelt - ingen av dem!

    Den ene behandlar dig inte väl och den andre är du inte attraherad av. Jag lovar - släpp båda så kommer det dyka upp en som är rött för dig :)


  • Anonym (Vilse!!)

    Ni har kanske rätt... att ingen är rätt.  Men nr 1... han är väldigt kramig och gullig annars. Men jag får ingen förståelse från honom och han gör inget speciellt för just mig... Men det kanske man inte kan kräva heller....?

  • RockingSkåne

    Finns det bara 2 killar i hela världen?? Ingen av dem!
    1. För han kommer aldrig behandla dig bra
    2. Du kommer aldrig behandla han bra!

  • nytt eller gammalt
    Anonym (Vilse!!) skrev 2015-11-27 10:39:12 följande:

    Ni har kanske rätt... att ingen är rätt.  Men nr 1... han är väldigt kramig och gullig annars. Men jag får ingen förståelse från honom och han gör inget speciellt för just mig... Men det kanske man inte kan kräva heller....?


    JO det kan du kräva! Det finns massor av killar som vill anstränga sig för dig, särskilt som du verkar anstränga dig för din kille. Nöj dig inte med för lite...

    Sen om jag förstår rätt så har du testat att vara tillsammans med kille 1 och det funkade inte?
  • Anonym (Tycker samma)
    Anonym (Vilse!!) skrev 2015-11-27 10:39:12 följande:

    Ni har kanske rätt... att ingen är rätt.  Men nr 1... han är väldigt kramig och gullig annars. Men jag får ingen förståelse från honom och han gör inget speciellt för just mig... Men det kanske man inte kan kräva heller....?


    Om du verkligen på allvar tror att man inte kan kräva omtanke osv från en kille, har du en del annat att jobba med först innan du öht blir tillsammans med nån.
  • Anonym (Vilse!!)

    Visst finns det fler...men dessa två är ju intresserade av mig och jag tycker om dom -på väldigt olika sätt...

    Nr 1 har jag provat med. Men han visade aldrig att jag var viktig. Men han SA att jag var viktig. Att han vill gifta sig med mig, att han vill förlova sig i vår etc... Men en talande sak- är att när jag var dödstrött en gång och köpt med mig mat hem till honom och hans barn för att ordna en middag år oss allihopa. Så somnade jag för jag var helt slut. Det enda som jag hörde när jag vaknade var barnens klagan på att de var hungriga och hans svar " Ja men kocken har somnat" - han ställde sig inte och ordnade mat själv och fixade för att jag var så trött som jag var.  

  • Anonym (Tycker samma)

    O du tror fortfarande att han är en bra kille för dig, eller är det hans tre gårdar som verkar attraherande på dig?

  • Anonym (Vilse!!)

    Nej du gårdarna är skräp och något han kunde vara utan helst...
    Men inte behöver han väl vara dålig för att han inte ställde sig och fixade mat när jag var trött?

  • Anonym (Tycker samma)
    Anonym (Vilse!!) skrev 2015-11-27 11:22:36 följande:

    Nej du gårdarna är skräp och något han kunde vara utan helst...

    Men inte behöver han väl vara dålig för att han inte ställde sig och fixade mat när jag var trött?


    Så du hänger upp dig på bara det? Men ok fortsätt då med en som aldrig visar att du är viktig, inte gör nåt för dig är rasistisk osv. Du vill ju ha det så.
  • Anonym (Wildrat)

    Ingen av dem. Leta vidare tills du hittar en som passar dig bättre. Det finns ju fler än två karlar i världen.

  • nytt eller gammalt

    En enkel tumregel är att om ord och handling ger olika budskap är det handlingen som visar sanningen. Till TS avseende kille 1...

  • Anonym (Tycker samma)
    nytt eller gammalt skrev 2015-11-27 12:51:26 följande:

    En enkel tumregel är att om ord och handling ger olika budskap är det handlingen som visar sanningen. Till TS avseende kille 1...


    Men TS verkar ändå vara ok med att vara hushållerska, älskarinna osv säkert mycket mer, åt honom. Trivs kanske med att han underhåller ett dåligt självförtroende?
  • Anonym (Vilse!!)

    Ni har ju så rätt!

    I handling visar han ingen kärlek förutom vid sex mm. Kramig är han men där stannar det. Det blir inte han iaf...

Svar på tråden Hjälp mig avgöra!!!!!