• Äldre 27 Nov 20:34
    1692 visningar
    13 svar
    13
    1692

    Finna tredje part ;)

    Jag och min underbara vän med förmåner har länge pratat om att bjuda in en tredje (kvinnlig) person till våra träffar. Men då vi båda lever normala liv där trekant inte riktigt kommer upp på schemat och då vi inte känner oss helt bekväma med att söka på BC eller motsvarande så uppstår ju frågan hur man hittar en tredje (kvinnlig) part till oss...

    Någon som har några ideer? Vi är 38 (jag) o 33 (hon) och bor i Göteborg. Ser bra ut, akademiker, utåtriktade, mycket humor och härligt sexuella. 

  • Svar på tråden Finna tredje part ;)
  • Äldre 28 Nov 13:25
    #1

    Uppenbarligen ingen annan som vet heller ;)

  • Anonym (puff)
    Äldre 1 Dec 11:28
    #2

    *puff*

  • Äldre 1 Dec 11:35
    #3

    Är man ett par som vill ha med en extra man så är Internet och BC det givna svaret.

    Men vill man bjuda in en extra kvinna har jag förstått det som att det är svårt att hitta på det sättet. Då kanske bara personliga kontakter återstår. Och då blir det svårare, det står ju liksom inte skrivet i pannan vad folk går igång på..

    Men lycka till iaf.

  • Anonym (P)
    Äldre 1 Dec 11:59
    #4

    Svarade något liknande i en annan tråd. Då gällde det var man skulle kunna hitta en kvinna utan att behöva gå på krogen eller besöka sidor:

    Besök ställen där det finns mycket kvinnor är väl ett bra tips. Här i Stockholm är museer, konstgallerier bra ställen. Även NK kan funka. Moderna museet har jag själv lyckats på. Har ett bra fik också med fin utsikt. Bjud på en fika där så har du kommit en bra bit på väg.

    Kanske funkar för er två också?

  • Anonym (P)
    Äldre 1 Dec 12:04
    #5
    Anonym (P) skrev 2015-12-01 11:59:00 följande:

    Svarade något liknande i en annan tråd. Då gällde det var man skulle kunna hitta en kvinna utan att behöva gå på krogen eller besöka sidor:

    Besök ställen där det finns mycket kvinnor är väl ett bra tips. Här i Stockholm är museer, konstgallerier bra ställen. Även NK kan funka. Moderna museet har jag själv lyckats på. Har ett bra fik också med fin utsikt. Bjud på en fika där så har du kommit en bra bit på väg.

    Kanske funkar för er två också?


    Såg nu att ni var från Göteborg. Finns väl liknande ställen där ...
  • Äldre 1 Dec 12:07
    #6

    Tror det rådet fungerar bättre om man som man vill träffa tjej. Men som par? Visserligen är väl trekant nästan mainstream nuförtiden men tror man skulle få leta länge och ha mycket tur för att träffa rätt med din metod ;)

  • Anonym (P)
    Äldre 1 Dec 12:24
    #7
    Naturligtvis1 skrev 2015-12-01 12:07:20 följande:

    Tror det rådet fungerar bättre om man som man vill träffa tjej. Men som par? Visserligen är väl trekant nästan mainstream nuförtiden men tror man skulle få leta länge och ha mycket tur för att träffa rätt med din metod ;)


    Ja kanske. Lite synd ju. Att det är svårt att hitta genom personligt möte sådär på måfå.
  • Äldre 1 Dec 13:03
    #8
    Naturligtvis1 skrev 2015-12-01 12:07:20 följande:

    Tror det rådet fungerar bättre om man som man vill träffa tjej. Men som par? Visserligen är väl trekant nästan mainstream nuförtiden men tror man skulle få leta länge och ha mycket tur för att träffa rätt med din metod ;)


    Nja...  Om trekant hade varit mainstream hade det troligen varit enklare att hitta någon. Det är troligen ganska ovanligt att en kvinna ställer upp på sex med ett par som hon inte känner på annat sätt sedan tidigare. Det är väl heller inte jätteenkelt för ett par att hitta en man som passar - många är säkert intresserade, men det gäller ju att hitta rätt...  Det är nog lite lättare i fantasin än i verkligheten...
    Så "mainstream" är nog att ta i eller??  Skrattande
  • Äldre 1 Dec 13:05
    #9
    +1

    Hade ni frågat efter en extra kille så hade ni fått mejlboxen fulla med PM. Men vem vet, ni kanske får napp av någon trevlig kvinna här i FL.

  • Äldre 11 Jan 12:48
    #11

    Tack för tips....inga bra erfarenheter av BC dock. Puffar lite...

  • Anonym (3 lustar­)
    Äldre 11 Jan 13:16
    #12
    Mina Lustar skrev 2015-12-01 17:34:15 följande:

    Att som par hitta en extra tjej är inte alldeles lätt, vi har haft tur på bodycontact och träffat tjejer men de är lite som enhörningar.

    Kom ihåg att ni måste anstränga er, ha en bra presentation, snygga bilder och våga sticka ut i mängden.

    Se snabbt till att kvinnan i ert par tar kontakten med tjejer, många är fake på de där sidorna och det vet tjejerna så skepsisen är utbredd.

    Ni kan läsa lite om hur det var för oss här i vår blogg.


    Mycket intressant inlägg då jag och min kk vill ha med en tjej till i våra lekar. Läste bloggen delvis... Jag ser allt framför mig
  • Anonym (klubb­)
    Äldre 11 Jan 14:06
    #13

    Ni kan ju testa att gå på Wandas en kväll och träffa lite likasinnade personer. Ett skönt ställe med en öppen stämning och oftast väldigt trevliga gäster.

Svar på tråden Finna tredje part ;)