• ninaso­rd
    Äldre 27 Nov 22:24
    1454 visningar
    23 svar
    23
    1454

    Ska din ogrundade rädsla få begränsa mina mänskliga rättigheter som medborgare?

    En sak vet jag och det är att världen inte känner mig.


    I'm not your driver
  • Svar på tråden Ska din ogrundade rädsla få begränsa mina mänskliga rättigheter som medborgare?
  • Äldre 27 Nov 22:47
    #1

    Men vad du svamlar en massa skit jämnt..... Förvånad

  • ninaso­rd
    Äldre 27 Nov 22:49
    #2
    Snövits skrev 2015-11-27 22:47:39 följande:

    Men vad du svamlar en massa skit jämnt..... Förvånad


    Svamla kan du göra själv.
    Ska vi återgå till ämnet eller frågan om du inte förstår att det är samma sak?
    I'm not your driver
  • Äldre 27 Nov 23:09
    #3

    Nej, det är ts som svamlar. Mänskliga rättigheter har man inte för att man är medborgare, de har man för att man är människa. Varifrån kommer mänskliga rättigheterna? Från olika kommiteter som har beslutat om saken. Behöver man bry sig om dem? Om man gynnas av dem, annars inte.

  • ninaso­rd
    Äldre 27 Nov 23:11
    #4
    Konservativ skrev 2015-11-27 23:09:13 följande:

    Nej, det är ts som svamlar. Mänskliga rättigheter har man inte för att man är medborgare, de har man för att man är människa. Varifrån kommer mänskliga rättigheterna? Från olika kommiteter som har beslutat om saken. Behöver man bry sig om dem? Om man gynnas av dem, annars inte.


    Om man utan grund konstant beskrivs som ett monster så anses man inte som en människa med samma mänskliga rättigheter. Anser jag.
    I'm not your driver
  • Aylae
    Äldre 27 Nov 23:15
    #5

    Klart att hela världen inte känner dig. Det gör väl bara dina närmaste? Det är väl ändå deras uppfattning av dig som räknas?

  • ninaso­rd
    Äldre 27 Nov 23:20
    #6
    -1
    Aylae skrev 2015-11-27 23:15:22 följande:

    Klart att hela världen inte känner dig. Det gör väl bara dina närmaste? Det är väl ändå deras uppfattning av dig som räknas?


    Vilka är de tänkte du?
    Sjukhuspersonal, grannar eller ni på FL?
    I'm not your driver
  • ninaso­rd
    Äldre 28 Nov 11:18
    #7

    Aja. Att exv. remitteras till kriminalvården är säkert helt normalt, även om man inte begått brott eller drogat. Väl hos kriminalvården undrar läkaren vad jag gör där och remitterar mig tillbaka till öppenvården. Detta hände innan jag gav läkaren en käftsmäll, just pga. detta, efter att jag frågat varför jag skickats dit och inte fick någon förklaring. Jag kan ta skit, men det där gick gränsen efter flera års icke-vård.


    I'm not your driver
  • Gert
    Äldre 28 Nov 11:24
    #8
    -1

    Ja, det tycker jag.


    Give ´em Hell!
  • ninaso­rd
    Äldre 28 Nov 11:25
    #9
    Gert skrev 2015-11-28 11:24:31 följande:

    Ja, det tycker jag.


    Vill du motivera eller utveckla din tanke?
    I'm not your driver
  • Äldre 28 Nov 11:31
    #10
    ninasord skrev 2015-11-27 23:20:21 följande:

    Vilka är de tänkte du?

    Sjukhuspersonal, grannar eller ni på FL?


    Är dina närmaste ovan så behöver du nog finna släkt o vänner
Svar på tråden Ska din ogrundade rädsla få begränsa mina mänskliga rättigheter som medborgare?