• Linutis

    Ägglossning men inte mens?

    .

    Kan man ha ägglossning sen utebliven mens ( inte gravid ) sen ägglossning igen? Vart tog mensen vägen där emellan om jag inte är gravid? Har testat NEG. Första ägglossningen va blandat med blod/brunt/ rosa. Ingen mens i sikte, bara massa molvärkar som att mensen ville komma men icke! 14 dagar sen. Har ägglossning nu ser jag. Lite molvärk till o från, ont ibland i ljumsken?Regelbunden mens. Vad händer? Har de hänt er någongång? Fick inte ens gå på gyn hära för de tyckte jag skulle vänta 2-4 månader om mensen fortfarande inte dykt upp. Hallå? Jag kanske vill kolla att allt ser bra ut? Men nej de fick jag inte. Har ni varit med om liknande?

    TACKSAM FÖR SVAR! Orolig som bara den.....

  • Svar på tråden Ägglossning men inte mens?
  • Venne

    Nej, du har antagligen inte fått någon äl innan, om du inte trots allt är gravid.

  • Jag är bara jag

    Nej, äl utan mens om man inte blitt gravid är inte möjligt. Däremot att ha en "fusk-äl". D.v.s kroppen försöker ägglossa, men lyckas inte och sen gör den om försöket och lyckas då ofta. Hände mig,jag fick äl när jag trodde mensen skulle komma.

  • Linutis

    Okej tack för svar ! Undrar vart tant röd är....konstiga värkar till o från. Lindriga alltså....

Svar på tråden Ägglossning men inte mens?