• ninasord

    Jag fick en sjukt målande bild hur jag känner mig bland människor

    Tänk dig ett as på savannen, uppäten av lejon och gamar. Nu återstår bara ben i den gassande hettan. Jag kan inte ge mer av mig själv än detta ändå ber människor mig om saker, oavbrutet.

    Det är mer än sinnessjukt.
    Därför är jag en uppäten gasell.

    Men alla har dom sagt mig samma sak. "Du är stark en stark person!"
    Det känns väldigt.... upplyftande? Och inte minst rimligt.


    I'm not your driver
  • Svar på tråden Jag fick en sjukt målande bild hur jag känner mig bland människor
  • Anonym (Usch)

    Det låter stressigt och jobbigt. Sätt gränser men på ett trevligt sätt. Vet en som sätter gränser helt vasst.

  • ninasord
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-27 23:43:41 följande:

    Det låter stressigt och jobbigt. Sätt gränser men på ett trevligt sätt. Vet en som sätter gränser helt vasst.


    Gränserna respekteras inte eller så tolkas det som hot av överkänsliga personer och på så vis får jag bara onödig problem.
    I'm not your driver
  • Anonym (Usch)
    ninasord skrev 2015-11-27 23:48:44 följande:

    Gränserna respekteras inte eller så tolkas det som hot av överkänsliga personer och på så vis får jag bara onödig problem.


    Ok, då känner de väl samma som du. Socialt samspel är fan inte lätt.
  • ninasord
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-28 00:04:23 följande:
    Ok, då känner de väl samma som du. Socialt samspel är fan inte lätt.
    Men herre Gud en ger allt andra ingenting, finns liksom ingen måtta på idiotin. Nog fan skulle man vilja ge någon stryk för att dom ska lära sig innan världen rasar samman på riktigt.
    I'm not your driver
Svar på tråden Jag fick en sjukt målande bild hur jag känner mig bland människor