• tyr

    Är där ett svagt pluss?

    Är det ett svagt pluss eller ser vi i syne? Ser ni något?


    Kakmonstret
  • Svar på tråden Är där ett svagt pluss?
  • mánialfr

    Isåfall är det nog det svagaste jag sett på länge, har dragit upp och ner ljusstyrkan på telefonen och kan ju nästan lite lite ana en otroligt svag skugga/kontur av det andra sträcket.. Men vetifan...

    Vilken vecka skulle du vara i då?

  • tyr

    Man såg väldigt dåligt på bilden men i verkligheten ser man ett blått sträck


    Kakmonstret
  • mánialfr

    Ser ju bara väldigt otroligt svagt men är det tydligare i verkligheten så kan det säkert vara ett svagt plus! Är ju verkligen på gränsen att man trot det är en synvilla när man väl ser skuggan/konturen av det :')

    Om ni sett att det är ett plus "i verkligheten/alltså inte på bild" får jag ju säga grattis! :D

  • tyr
    mánialfr skrev 2015-11-28 11:35:27 följande:

    Ser ju bara väldigt otroligt svagt men är det tydligare i verkligheten så kan det säkert vara ett svagt plus! Är ju verkligen på gränsen att man trot det är en synvilla när man väl ser skuggan/konturen av det :')

    Om ni sett att det är ett plus "i verkligheten/alltså inte på bild" får jag ju säga grattis! :D


    A fast jag tvivlar iaf. Men hoppas på det bästa
    Kakmonstret
  • mánialfr
    tyr skrev 2015-11-28 13:47:11 följande:
    A fast jag tvivlar iaf. Men hoppas på det bästa
    gör en till eller två! :D
  • albedo

    Det ser positivt ut på min platta iaf. =)


    tyr skrev 2015-11-28 16:07:59 följande:

    Dagens


    Det ser positivt ut på min platta iaf. =) Hur många dagar från äl?
  • tyr
    albedo skrev 2015-11-28 21:19:39 följande:

    Det ser positivt ut på min platta iaf. =)

    Det ser positivt ut på min platta iaf. =) Hur många dagar från äl?


    10 dagar efter äl. Men om det blir pluss så tvivlar jag att liten vill stanna. Jag har börja få ont i magen så det räknas nog som sen mens om jag börjar blöda. Men då e det bara på det igen å hoppas på pluss på julafton ?
    Kakmonstret
  • albedo
    tyr skrev 2015-11-28 21:27:27 följande:

    10 dagar efter äl. Men om det blir pluss så tvivlar jag att liten vill stanna. Jag har börja få ont i magen så det räknas nog som sen mens om jag börjar blöda. Men då e det bara på det igen å hoppas på pluss på julafton ?


    Fy vad jobbigt, beklagar i sådana fall. =/ Om det känns rätt för dig tycker jag absolut att du skall köra på om det händer något. Håller dock tummarna för att liten vill stanna!
  • Cyanea
    tyr skrev 2015-11-28 21:27:27 följande:
    10 dagar efter äl. Men om det blir pluss så tvivlar jag att liten vill stanna. Jag har börja få ont i magen så det räknas nog som sen mens om jag börjar blöda. Men då e det bara på det igen å hoppas på pluss på julafton ?
    Jag är lite osäker på dina tester då jag själv fått liknande streck som varit "spökstreck". Precis som dina, att det var tydligt men hela strecket var inte fyllt. Såg även en annan tjej i någon annan tråd som fick två likadana tester ur samma paket som visade sig vara negativa. Håller dock tummarna för att så inte är fallet den här gången och att plusset blir starkare. 

    Däremot tycker jag inte att du ska oroa dig över att du har ont i magen. Det är jättevanligt att man har molvärk precis som vid vanlig mens även när man blivit gravid. Det är en biverkning från progesteron som du ska ha i höga halter om du ägglossat och som ska finnas kvar i hög halt om du blivit gravid. Så räkna inte ut dig än, vänta i några dagar och testa igen. Håller tummarna för dig, lycka till :) 
Svar på tråden Är där ett svagt pluss?