• Anonym (Sarah)

    Fler gravida med bf augusti?

    Hej,

    är det fler som precis har testat positivt och vill diskutera lite kring allt?

  • Svar på tråden Fler gravida med bf augusti?
  • Anonym (Sarah)

    Jag testade precis positivt och det är det som är nackdelen med att testa tidigt... man får en väldigt lång väntan. Ett av barnen testade jag inte positivt förrän vecka 9 ca, då försvinner några månaders väntan :)

  • Anonym (Sarah)

    Ja det går bra, men jag är så nojig att jag ska få missfall... Drygt.. försöker tänka positivt men oron är stor. Detta är mitt fjärde barn, men min sjätte graviditet.

  • primavolta

    Samma här, jag fick mf 1/11 så är lite chockad att jag redan är gravid igen. Nu svårt att inte tänka på ännu ett mf.. Men man måste ju tänka positivt och försöka hålla sig lugn den här seeeega tiden! Ska du försöka göra nåt tidigt vul?
    Har du några symtom?

  • Anonym (Sarah)
    primavolta skrev 2015-12-02 07:48:34 följande:

    Samma här, jag fick mf 1/11 så är lite chockad att jag redan är gravid igen. Nu svårt att inte tänka på ännu ett mf.. Men man måste ju tänka positivt och försöka hålla sig lugn den här seeeega tiden! Ska du försöka göra nåt tidigt vul?
    Har du några symtom?


    Jag har jätteont i brösten, redan ont i fogarna mot ischias liksom, i övrigt inget. 


    Jag fick missfall första gången 9 januari 2008. Jag blev gravid så jag plussade den 14 februari sedan. Sen föddes dottern 9 oktober 2008, förvisso några veckor tidigt, men det var på pricken 9 månader efter missfallet, så det kan gå bra. I övrigt har jag barn född 06, 08, 10. Hade ett missfall också efter en oplanerad graviditet förra feb 2014.


    Det känns ändå som att det går vägen denna gång. 


    Har ni försökt länge? Vi har försökt sedan i oktober så jag blev chockad att det gick så pass fort ändå? 


     


    Har du fler barn?

  • primavolta
    Anonym (Sarah) skrev 2015-12-02 08:37:47 följande:

    Jag har jätteont i brösten, redan ont i fogarna mot ischias liksom, i övrigt inget. 


    Jag fick missfall första gången 9 januari 2008. Jag blev gravid så jag plussade den 14 februari sedan. Sen föddes dottern 9 oktober 2008, förvisso några veckor tidigt, men det var på pricken 9 månader efter missfallet, så det kan gå bra. I övrigt har jag barn född 06, 08, 10. Hade ett missfall också efter en oplanerad graviditet förra feb 2014.


    Det känns ändå som att det går vägen denna gång. 


    Har ni försökt länge? Vi har försökt sedan i oktober så jag blev chockad att det gick så pass fort ändå? 


     


    Har du fler barn?


    Oj redan känningar av fogarna, fy! Vilken vecka är du i, bf?
    Jag känner också av brösten, mer som ilningar än ont. Rätt så illamående och en del molvärk.

    Aha, skönt att höra att det kan gå bra :) hur gammal är du? Jag fyller 30 i februari och vi har två barn, födda -11 och -13.

    Missfallet i nov var vårt första försök den här gången, kan inte fatta att det gått så fort att bli gravid :)

    Vet inte riktigt när jag hade ägglossning men tror att bf är nånstans 6-9/8.
  • Lajkie

    Jag behöver inte vara anonym känner jag. :)


    Jag blev 29 i oktober.


    (¯`°?.¸ Mamma till Sandra -06, Nelly -08, William -10 ¸.?°´¯)
  • Anonym (Hoppas)

    Hej på er! Tror jag plussade svagt imorse bim-8 enligt min app så jag hoppas det ökar fint!

    Har luktsinne som en blodhund & rejält humör :-/ konstiga trådiga gulvita flytningar.

    Blir andra barnet om det går vägen, haft massor med mf så jag törs inte tro så mycket än, men jag hoppas :) bf isf är 13/8-16

  • Lajkie

    Spännande, hoppas och håller tummarna för din skull!! 


    (¯`°?.¸ Mamma till Sandra -06, Nelly -08, William -10 ¸.?°´¯)
  • primavolta
    Anonym (Hoppas) skrev 2015-12-02 10:28:31 följande:

    Hej på er! Tror jag plussade svagt imorse bim-8 enligt min app så jag hoppas det ökar fint!

    Har luktsinne som en blodhund & rejält humör :-/ konstiga trådiga gulvita flytningar.

    Blir andra barnet om det går vägen, haft massor med mf så jag törs inte tro så mycket än, men jag hoppas :) bf isf är 13/8-16


    Bim -8, wow! Det var tidigt!! Stort grattis :)
Svar på tråden Fler gravida med bf augusti?