• Anonym (Otrohet)

    otrohet?

    Jag och min sambo har varit tillsammans i fyra år. Vi har ett barn som fyller tre. Jag och sambon har haft det väldigt bra, förutom ett par konflikter med min svärmor som hatar mig. I början av vårt förhållande så upptäckte jag att han pratat med andra kvinnor, samt ljugit och underhållit om vart han har varit, och det har gjort mig väldig svartsjuk. Mina vänner såg honom på krogen men han ljög rakt upp ansiktet på mig. Han har en tendens att ljuga!. Vi har haft det ganska bra tills magkänslan sa att det är något som inte stämmer!. Går in på hans snappchat och ser att vår gemensamma väninna har skrivit till honom " jag tror inte att vi kan fortsätta med det här, hon kommer att få reda på det"! Min värld rasade! Han förnekar otrohet. Vad tror ni hon menade med det? Jag har tappat all kontakt med de flesta av mina vänner på grund av honom. Hjälp!

  • Svar på tråden otrohet?
  • Anonym (Anonym)

    Vad exakt förvänta du dig av denna mannen när han ljög redan i början? Lämna honom. Du förtjänar bättre. Jag var också tillsammans med idioter innan men har nu hittat min sambo sen 2 år tillbaka och jag trodde allvarligt inte att det fanns ärliga män innan jag träffa honom. Förstår idag inte hur jag kunde vara tillsammans med män som betedde sig så illa innan. Du borde inte ens lägga energi på honom, du förtjänar bättre.

  • lindalicious

    Alltså, ibland är saker precis som de verkar, man måste bara våga se det. Jag tror egentligen inte du behöver fråga andra för att inse att din kille och väninna har något skit för sig. Jävla människor det finns, usch en tappar ju fan hoppet om mänskligheten snart. Lämna dom båda två, du är värd SÅ mycket bättre.


    Don't get mad, get even.
Svar på tråden otrohet?