• Anonym (Fan)
    Äldre 29 Nov 05:06
    44396 visningar
    183 svar
    -3 +1
    183
    44396

    Henns underliv var fult.. Fan.

    Hallå!

    Har ett problem här.

    Har dejtat en tjej ettag, vi träffades på nätet och allt har gått som på räls.
    (Vi har varit på säkert 14 dejter utan att ha haft sex).
    Hon har sagt att hon har känslor för mig och jag har svarat detsamma.
    Gillar hennes personlighet och utseende mycket.

    I fredags hade vi sex, jag vet inte hur jag ska säga detta, men hennes fitta var helt sladdrig, alltså så jävla oattraktivt.. utåtputande och sladdrig.
    Mitt ex hade så som man säger en "perfekt" fitta.
    Blev i alla fall sjukt avtänd av detta..

    Har inte svarat på hennes SMS efter vi haft sex och vet inte om jag ska göra.
    Jag vill ha en seriös flickvän och kan inte se mig i ett långt förhållande med denna tjej då jag finner detta är avtändande.
    Jag känner liksom att jag måste vara sexuellt attraherad likväl som emotionellt utav min framtida fru/flickvän.

    Vad ska jag säga till henne på smidigast sätt?

  • Svar på tråden Henns underliv var fult.. Fan.
  • Äldre 29 Nov 05:43
    #1

    Säg för Guds skull inte vad du tycker om hennes fitta till henne!

  • Anonym (Sara)
    Äldre 29 Nov 05:56
    #2

    Beklagar, även om jag hade svårt att hålla mig för skratt.

    Innan du gör något. Betänk att om du vill ha familj så finns det en viss sannolikhet att den kvinnans underliv kommer att förändras efter förlossningarna. Kanske till oigenkännlighet. Sådant vet man aldrig.

  • Anonym (B)
    Äldre 29 Nov 05:59
    #3
    Anonym (Fan) skrev 2015-11-29 05:06:03 följande:

    Hallå!

    Har ett problem här.

    Har dejtat en tjej ettag, vi träffades på nätet och allt har gått som på räls.

    (Vi har varit på säkert 14 dejter utan att ha haft sex).

    Hon har sagt att hon har känslor för mig och jag har svarat detsamma.

    Gillar hennes personlighet och utseende mycket.

    I fredags hade vi sex, jag vet inte hur jag ska säga detta, men hennes fitta var helt sladdrig, alltså så jävla oattraktivt.. utåtputande och sladdrig.

    Mitt ex hade så som man säger en "perfekt" fitta.

    Blev i alla fall sjukt avtänd av detta..

    Har inte svarat på hennes SMS efter vi haft sex och vet inte om jag ska göra.

    Jag vill ha en seriös flickvän och kan inte se mig i ett långt förhållande med denna tjej då jag finner detta är avtändande.

    Jag känner liksom att jag måste vara sexuellt attraherad likväl som emotionellt utav min framtida fru/flickvän.

    Vad ska jag säga till henne på smidigast sätt?


    Tycker du inte om henne är det bättre att du är ärlig mot henne med det.

    Nämn inget om hennes underliv.
  • Äldre 29 Nov 08:43
    #4

    På några av de magrare kvinnor som jag har träffat så har hela vulvan svullnat väldigt påtagligt när de har blivit upphetsade. Så, för min del betyder det något positivt, och det du beskriver låter bara underbart i mina öron.

    ...men säg henne att du tror att ni är så olika när det kommer till det där med sexet att du drar dig ur. Skulle hon vilja veta vad som är fel så säg att det inte är något fel alls, utan att ni är olika bara.

  • Anonym (var ärlig!­)
    Äldre 29 Nov 09:30
    #5

    varför ljuga? jag skulle bara ärlig 100% och berätta hela sanningen. Har själv fått nobben 1 gång efter sex och jag nu, 6 år efter, ff undrar vad fan var problemet (hon uppenbarligen gav mig en urusel ursäkt i stil som de föreslagna ovanpå),..

  • Anonym (rut)
    Äldre 29 Nov 09:36
    #6

    Säg inte att problemet är hennes underliv. Du kommer antagligen att ge henne komplex som kan vara hela livet. Bara en riktigt elak person skulle få för sig att berätta en sådan sak för en kvinna. Men klart du inte ska vara tillsammans med någon du inte trivs med, det säger väl sig självt och jag förstår inte ens varför du behöver hjälp från familjeliv för att veta hur du ska göra. Säg att du inte vill ses mer, att det inte klickar, att du inte har känslor, vad som helst? Förutom att du inte vill ses för att hennes mutta är oattraktiv.

  • Äldre 29 Nov 09:42
    #8
    +1
    Anonym (var ärlig!) skrev 2015-11-29 09:30:01 följande:

    varför ljuga? jag skulle bara ärlig 100% och berätta hela sanningen. Har själv fått nobben 1 gång efter sex och jag nu, 6 år efter, ff undrar vad fan var problemet (hon uppenbarligen gav mig en urusel ursäkt i stil som de föreslagna ovanpå),..


    Anledningen till att många inte tycker att TS ska säga vad han skriver här är uppenbar för alla med lite fingertoppskänsla. Hans uppfattning är nämligen i allra högsta grad subjektiv, och det han har åsikter om kan hon inte förändra. Så den informationen är för henne HELT OANVÄNDBAR samtidigt som den riskerar att sänka hennes självkänsla rejält. Att du inte förstår att vågskålen väger över så kraftfullt åt det hållet (att TS ska knipa) gör mig bekymrad.
  • Äldre 29 Nov 09:53
    #9
    +1

    Du menar att hon har en kvinnlig mus o inte barn mus. Hur gammal är ni då?

  • Äldre 29 Nov 10:07
    #11
    Farfallos skrev 2015-11-29 09:42:51 följande:

    Anledningen till att många inte tycker att TS ska säga vad han skriver här är uppenbar för alla med lite fingertoppskänsla. Hans uppfattning är nämligen i allra högsta grad subjektiv, och det han har åsikter om kan hon inte förändra. Så den informationen är för henne HELT OANVÄNDBAR samtidigt som den riskerar att sänka hennes självkänsla rejält. Att du inte förstår att vågskålen väger över så kraftfullt åt det hållet (att TS ska knipa) gör mig bekymrad.


    Helt rätt!
  • Äldre 29 Nov 10:22
    #10
    Farfallos skrev 2015-11-29 09:42:51 följande:

    Anledningen till att många inte tycker att TS ska säga vad han skriver här är uppenbar för alla med lite fingertoppskänsla. Hans uppfattning är nämligen i allra högsta grad subjektiv, och det han har åsikter om kan hon inte förändra. Så den informationen är för henne HELT OANVÄNDBAR samtidigt som den riskerar att sänka hennes självkänsla rejält. Att du inte förstår att vågskålen väger över så kraftfullt åt det hållet (att TS ska knipa) gör mig bekymrad.


Svar på tråden Henns underliv var fult.. Fan.