• Äldre 29 Nov 14:58
    2675 visningar
    4 svar
    4
    2675

    Badoo!?

    Hallå! Jag har en liten fråga när det gäller Badoo.

    Räcker det att man har Badoo appen så visar den att man är online, att den aktiverar online själv?

    Denna killen jag dejtar har Badoo och står att han är online men han har sagt att han inte är på sidan.

    Just därför undrar jag om den kan visa Badoo appen om man är online genom att bara ha appen?

  • Svar på tråden Badoo!?
  • Äldre 29 Nov 15:06
    #1

    Nej det räcker inte att bara ha appen, man måste ha den öppen. Däremot är jag ganska säker på att det kan lysa grönt om man glömt logga ut på sin dator och har internet igång. Du är ju också inloggad om du kollar upp honom? Bara det att du tvivlar på honom borde säga dig något. Magkänslan ska man lita på. Önskar jag hade gjort det. Nu tänker jag aldrig mer lita på en badoo-kille..

  • Äldre 29 Nov 15:08
    #2

    Förut kunde man se när någon senast varit online om man var inloggad via dator men det verkar ha tagits bort. Om du vågar kan du ju besöka hans profil. Då ser du om platsangivelsen verkar stämma. Du ser även hur många besökare han haft, ju fler desto större sannolikhet att han är online och aktiv.

  • Äldre 29 Nov 16:35
    #3

    Jo men har egentligen inte någon rätt att säga något. Vi har ju liksom bara träffa en gång.

    Men är rädd att han hittar någon annan och skiter i mig.

  • Äldre 29 Nov 16:39
    #4
    julia877 skrev 2015-11-29 16:35:39 följande:

    Jo men har egentligen inte någon rätt att säga något. Vi har ju liksom bara träffa en gång.

    Men är rädd att han hittar någon annan och skiter i mig.


    Det går ju inte att undvika. Tror många parallelldejtar, såväl killar som tjejer. Är ni rätt för varandra struntar han i andra tjejer, är ni det inte så var det ändå inte menat och då är det ingen förlust.
Svar på tråden Badoo!?