• Anonym (Vill inte bli gravid­)
    Äldre 29 Nov 16:23
    18321 visningar
    139 svar
    139
    18321

    Att knulla utan kondom

    Killar som inte vill ha sex med kondom och man egentligen inte tycker att det är ok men om det nu sabbar känslan. Man påpekar att man inte äter p-piller. Någon gång i livet har jag vaknat av att killen tränger in och börjar köra.

    Är det så fel av mig att begära att det är han som ska gå och köpa dagen-efter piller efter en sådan händelse? I båda fallen. Jag ser inte det som bådas ansvar. Mitt ansvar är kvinnliga preventivmedel och när jag använt det slarvar jag inte. Jag använder inte dagen-efter frikostigt utan har hänt med flera års intervaller.

  • Svar på tråden Att knulla utan kondom
  • Äldre 29 Nov 16:27
    #1

    Och vem drabbar det mest om han vägrar köpa piller?

  • Anonym (Vill inte bli gravid­) Trådstartaren
    Äldre 29 Nov 16:40
    #2
    Kjell2 skrev 2015-11-29 16:27:11 följande:

    Och vem drabbar det mest om han vägrar köpa piller?


    Det drabbar både men mest mig eftersom jag bär barnet och kommer troligtvis på så sätt få starkare ansvarskänsla. Beroende på hur killen är, kan det ju se olika ut hur ansvarstagandet kan se ut.
  • Anonym (Knip)
    Äldre 29 Nov 17:23
    #3

    Vill han inte ha sex med kondom så knip ihop benen och gå inte med på det. de flesta med lite sunt förnuft vet ju att oskyddat sex inte är att rekommendera.

    Och om du vaknar av att han börjar ha sex, ja då pratar vi om saker som verkligen inte är ok!

  • Anonym (Inte)
    Äldre 29 Nov 19:01
    #4

    Tycker man egentligen inte att det är ok så står man på sig, annars blir det inget. Enkelt egentligen. O förutom gravid finns det ju könisar också.

  • Äldre 29 Nov 19:13
    #5

    Killar får lära sig att kondom behöver användas. De flesta klarar att ha sex även med kondom när det kommer till kritan. att han har sex utan att fråga dig är helt galet. vad gör tjej efter tjej tillsammans med rena drägg? Har ni ingen självbevarelsedrift??

  • Anonym (Vill inte bli gravid­) Trådstartaren
    Äldre 29 Nov 19:24
    #6
    Plupp73 skrev 2015-11-29 19:13:31 följande:

    Killar får lära sig att kondom behöver användas. De flesta klarar att ha sex även med kondom när det kommer till kritan. att han har sex utan att fråga dig är helt galet. vad gör tjej efter tjej tillsammans med rena drägg? Har ni ingen självbevarelsedrift??


    Den killen var ett engångsligg! Jag tvingade ut honom att köpa dagen efter-piller, sen bara skakade han på huvudet, som om jag var den märkliga. Jag var iofs rätt full (inte heller en vana jag har) men gjorde inga konstigheter. Träffade honom inte mer sen.
  • Anonym (Vill inte bli gravid­) Trådstartaren
    Äldre 29 Nov 19:25
    #7
    +1
    Plupp73 skrev 2015-11-29 19:13:31 följande:

    Killar får lära sig att kondom behöver användas. De flesta klarar att ha sex även med kondom när det kommer till kritan. att han har sex utan att fråga dig är helt galet. vad gör tjej efter tjej tillsammans med rena drägg? Har ni ingen självbevarelsedrift??


    Frågan borde väl snarare vara varför killar beter sig som drägg?
  • Anonym (lätt svar)
    Äldre 29 Nov 19:36
    #8
    Anonym (Vill inte bli gravid) skrev 2015-11-29 19:25:14 följande:
    Frågan borde väl snarare vara varför killar beter sig som drägg?
    För att tjejer som du är så lätt att få i säng.
  • Äldre 29 Nov 19:54
    #9
    +1

    Du skulle frågat honom hur det kommer sig att han vill ha barn med just dig.

  • Anonym (Inte)
    Äldre 29 Nov 20:02
    #10
    imjessicat skrev 2015-11-29 19:54:53 följande:

    Du skulle frågat honom hur det kommer sig att han vill ha barn med just dig.


    Hihi, den var rolig faktiskt :)
Svar på tråden Att knulla utan kondom