• Äldre 29 Nov 16:47
    1211 visningar
    7 svar
    7
    1211

    Har du olika stora bröst?

    Mina bröst är väldigt olika i storleken. Det skiljer i alla fall en BH-storlek vilket är väldigt jobbigt, speciellt när jag ska köpa BH. Ena kupan passar alltid bra medan den andra kupan blir för stor/liten. Har hört att det är många andra som har samma problem, men skulle vilja veta hur vanligt det egentligen är. 

    Ni som har skillnad på en BH-storlek eller mer, hur gör ni när ni köper BH? Låter ni ena kupan vara för liten/för stor? Fyller ni ut BH:n med något om den är för stor? Ser ni det som ett jobbigt problem att de är olika storlekar?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du olika stora bröst?
  • Påven Johann­a
    Äldre 29 Nov 17:25
    #1

    Mina bröst är lika stora. Man kan i alla fall inte med blotta ögat se någon skillnad på dem.

  • Äldre 29 Nov 17:49
    #2
    Påven Johanna skrev 2015-11-29 17:25:19 följande:

    Mina bröst är lika stora. Man kan i alla fall inte med blotta ögat se någon skillnad på dem.


    Tack för svar :) Va skönt att ha det så. Kan ju låta som ett litet problem med skillnad på brösten, men det är jäkligt irriterande.
  • Äldre 29 Nov 18:36
    #3
    Påven Johanna skrev 2015-11-29 17:25:19 följande:

    Mina bröst är lika stora. Man kan i alla fall inte med blotta ögat se någon skillnad på dem.


    Mina också
  • Äldre 29 Nov 19:39
    #4
    IsDimma skrev 2015-11-29 18:36:12 följande:
    Mina också
  • Äldre 30 Nov 09:56
    #5

    Mina är olika stora. Från början var det inte så stor skillnad men med övervikt och två graviditeter skiljer det nu lite mer än en kupstorlek. Det är svårt att hitta bra bh-ar. Men jag väljer iaf efter det stora bröstet. Det mindre har jag utfyllnad på om jag ska vara finklädd, till vardags orkar jag inte. Jag har inte hittat nåt bra att fylla ut bh-n med, när jag gör det kommer jag ha det jämt...
    Tror inte jag kommer få råd att fixa till brösten men om jag gör det vill jag att båda ska vara som det lilla.

  • Äldre 3 Dec 18:59
    #6
    Annelie 76 skrev 2015-11-30 09:56:52 följande:

    Mina är olika stora. Från början var det inte så stor skillnad men med övervikt och två graviditeter skiljer det nu lite mer än en kupstorlek. Det är svårt att hitta bra bh-ar. Men jag väljer iaf efter det stora bröstet. Det mindre har jag utfyllnad på om jag ska vara finklädd, till vardags orkar jag inte. Jag har inte hittat nåt bra att fylla ut bh-n med, när jag gör det kommer jag ha det jämt...
    Tror inte jag kommer få råd att fixa till brösten men om jag gör det vill jag att båda ska vara som det lilla.


    Till mig sa alla att det skulle reglera sig när brösten växt klart, men det gjorde det icke. Jag kommer nog operera mig efter min graviditet.
  • Äldre 5 Dec 09:09
    #7

    Jag puffar upp tråden så fler kan rösta :)

Svar på tråden Har du olika stora bröst?