• Anonym (..)
    Äldre 29 Nov 23:58
    5759 visningar
    140 svar
    140
    5759

    Vill testa min mediala förmåga. Fråga vad du vill!

    Som rubriken lyder

  • Svar på tråden Vill testa min mediala förmåga. Fråga vad du vill!
  • Anonym (flisa­n)
    Äldre 30 Nov 00:06
    #1

    Ser du någon man för mig i min nära framtid? Och vem skulle han i så fall vara?

    Tack på förhand :)

  • Anonym (lille­skutt)
    Äldre 30 Nov 00:08
    #2

    Kommer jag att bli gravid inom en snar framtid? Blir barnet friskt? 

  • Anonym (..) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 00:13
    #3
    Anonym (flisan) skrev 2015-11-30 00:06:05 följande:

    Ser du någon man för mig i min nära framtid? Och vem skulle han i så fall vara?

    Tack på förhand :)


    Det känns som en lite äldre man, kanske 40 årsåldern med blont hår.
  • Anonym (..) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 00:15
    #4
    Anonym (lilleskutt) skrev 2015-11-30 00:08:50 följande:

    Kommer jag att bli gravid inom en snar framtid? Blir barnet friskt? 


    ja det känns som du kommer bli gravid o få ett friskt barn, vet dock inte om det är snart men jag tror det är inom 2 år
  • Anonym (flisa­n)
    Äldre 30 Nov 00:16
    #5
    Anonym (..) skrev 2015-11-30 00:13:14 följande:

    Det känns som en lite äldre man, kanske 40 årsåldern med blont hår.


    Tack för svar :)

    Känner jag honom än? Ser du något mer om honom?
  • Anonym (..) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 00:19
    #6
    Anonym (flisan) skrev 2015-11-30 00:16:41 följande:

    Tack för svar :)

    Känner jag honom än? Ser du något mer om honom?


    jag tror du känner honom annars kommer han komma in i ditt liv väldigt snart. Jag fick upp en bild på en man i medellängd med blont hår, vit tshirt o svarta jeans. Något du känner igen?
  • Anonym (Tanja­)
    Äldre 30 Nov 00:22
    #7

    Ser Du ngn man för mig den närmsta tiden och vem är det?

  • Anonym (En som väntar­)
    Äldre 30 Nov 00:25
    #8

    Hejsan!
    Jag längtar otroligt mycket efter något som snart ska ske men jag vet inte när det händer. Kan du se hur lång tid det dröjer?

  • Anonym (neeee­j)
    Äldre 30 Nov 00:25
    #9

    Mitt liv just nu är inget liv, ingenting händer och jag är på botten. Kan du berätta om min framtid? Vad ser du? Hur kommer det gå? Jobb? Plugg? Har blivit spådd två gånger, och båda gångerna sa hon att det snackas mycket om mig, skitsnack. Är det verkligen sant? Jag ser mig inte alls som en dålig person som man snackar skit om. Personligen har jag aldrig snackat "skit" men jag har haft åsikter, jag kan berätta om just vad jag känner när jag upplever att jag har blivit sviken etc, när några personer gör mig ledsen eller arg eller sur eller glad men jag har inte varit fittig mot folk. Det sades också att hon såg att två killar kämpade för mig, och att jag skulle välja en av dessa två och gifta mig med, men att EN av dom känner mer. Jag blev så ledsen utav att höra att folk snackar skit om mig så jag glömde fråga VILKA ÄR DESSA TVÅ? VEM är HAN? När kommer jag gifta mig? Och med vem. Är det någon jag pratar med? Är det någon jag inte känner i dag ? Jag vill verkligen veta allt. I minsta lilla detalj. Hon sa också att någon känner något just nu, asså någon som jag har kontakt med men jag vet inte vem det är?

    En sak till. Jag hade kontakt med en kille som flyttade till USA för ca 3 år sedan, han bara försvann. Han sa inget hejdå, men när han berättade om det innan, så sa han att det var en dröm och jag minns att jag blev inte så glad, så jag antar att han ville väl inte såra mig så mycket på något Konstigt sätt, det sårade ju mig ändå. Han raderade mig från sitt liv helt. Och jag kan bara inte komma över honom. Har haft pojkvän men ingenting får mig att glömma bort honom. Så frågan är vet du vad han känner för något? Tänker han på mig ens? Kommer vi få kontakt igen? I dagsläget känner jag att jag vill vänta på honom, men jag kan inte vänta för alltid och låta tiden passera förbi mina ögon. Jag är ju kär i honom, men det var aldrig något jag ville acceptera på den tiden då vi ändå var rätt så unga. Är han en av dessa två killarna? Är han kanske min blivande man?

  • Anonym (flisa­n)
    Äldre 30 Nov 00:25
    #10
    Anonym (..) skrev 2015-11-30 00:19:46 följande:

    jag tror du känner honom annars kommer han komma in i ditt liv väldigt snart. Jag fick upp en bild på en man i medellängd med blont hår, vit tshirt o svarta jeans. Något du känner igen?


    Hmm.. känner nog ingen som passar in på beskrivningen. Dessutom brukar jag inte falla för typiskt blonda killar. Men märkligare saker har ju hänt.

    Ser du om han kan vara en positiv influens i mitt liv? Kärlek och romantik? Är han snäll månntro.
Svar på tråden Vill testa min mediala förmåga. Fråga vad du vill!