• Anonym (c)

    Om du fick välja, vad hade du valt av dessa alternativ?

    Om du fick välja, vad hade du valt av dessa alternativ? Snyggt utseende & personlighet & låginkomst, personlighet & medelmåttigt utseende & höginkomst

    Låginkomst = 20.000/månaden netto
    Höginkomst = 40.000/månaden netto

    Oavsett vilket alternativ du väljer så har båda samma personlighet, alltså ingen skillnad alls till personlighet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du fick välja, vad hade du valt av dessa alternativ?
  • Erizajo

    Den jag blir kär i. Så bara personlighet är viktigt. Och visst, han får han inte vara motbjudande ful...

  • Anonym (Gaby)

    Hur är deras personligheter? Jag hade tagit den med skönast personlighet, han som har humor och självkänsla.

  • Anonym (Gaby)

    Eller förlåt, såg nu att de har samma personlighet. Då skulle jag valt medelmåttigt utseende och högre inkomst, eftersom en kille som tjänar 20 papp i månaden kanske skulle kännas för ojämlik mig som tjänar nästan det dubbla... Och utseende är inte särskilt viktigt för mig.

  • Anonym (Jösses)

    Det skrämmande med alla dessa trådarna som du har skapat är att dom hittills har visat att kvinnor verkligen lever upp till sitt rykte som "golddiggers".

  • Fjäril kär
    Anonym (Jösses) skrev 2015-12-04 00:37:55 följande:

    Det skrämmande med alla dessa trådarna som du har skapat är att dom hittills har visat att kvinnor verkligen lever upp till sitt rykte som "golddiggers".


    ..snarare att dumma frågor får dumma svar.
  • Pentra

    Jag har aldrig någonsin valt partner efter vad denne har i inkomst, och har aldrig ens brytt mig om att ta reda på vad min partner har i lön. Jag har nu varit sambo i 19 år med samma man och jag vet fortfarande inte vad hans månadslön ligger på, och jag har inte heller frågat. Han har nog nämnt sin lön vid något enstaka tillfälle, men dessa går att räkna på min ena hand, men jag kommer inte ihåg beloppet. Det har helt enkelt inte varit intressant. ... Jo, EN kille jag var tillsammans med för drygt 20 år sedan, hans lön/inkomst kommer jag däremot ihåg eftersom den var så annorlunda. Han fick 300:- i månaden. Och det tog INTE slut mellan oss pga hans månadsinkomst. Ändå, om man är så krass att man bara ser till utseende, så var han den som var vältränad och snyggast... ... Personlighet, vibbar och kemi är det som avgör vem jag faller för. Skulle en ev partner påtala vilken stor plånbok han har etc. så kan det faktiskt ha motsatt effekt och skrämma bort mig; detta eftersom det då medxstor sannolikhet kan tyda på att han är ytlig och till stor del jagar det materiella i livet ist för det inre och sanna värdena. ... ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (va)

    Räknas 20' netto som låg inkomst? Då tjänar man ju kring 30 tusen brutto? Det är väl ganska medelmåttigt? 40' netto är däremot ganska högt. 

  • Progressiv

    Jävlar vad mycket meningslösa trådar du skapar om saker som inte en jävel bryr sig om.


    Svarar inte anonyma.
Svar på tråden Om du fick välja, vad hade du valt av dessa alternativ?