• Anonym (Undrar....)

    Nidblödning hur tidigt?

    Hur tidigt efter ägglossning kan man få en sk nidblödning? Hade ägglossning den 15/11 och den 17/11 fick jag en blödning med rosa samt liknande mensvärk som sedan försvann. Beräknad bim imorgon.

    Frossa, är det vanligt i början innan man vet?

    Jag vet att ett test är enda säkra sättet att kolla om mensen uteblir imorgon men bor ute på landet och vill isf överraska killen med ett plus men svårt eftersom han isf måste köpa ett

  • Svar på tråden Nidblödning hur tidigt?
  • Anonym (Undrar....)

    Sveda down there som i början av uvi har jag haft några dagar. Småömma bröst. Lätt illamående som kommer och går.

    Hjälp mig analysera sönder, jag deppar inte ihop vid ett negativt test eller om mensen kommer

  • Jag är bara jag

    Nidblödning är väldigt ovanligt och infaller i så fall tidigast den dagen embryot kan fästa vilket är minst 5 dagar efter äl. Det måste bli en blastocyst först vilket tar 5 dagar.

  • Påven Johanna
    Jag är bara jag skrev 2015-11-30 13:07:46 följande:

    Nidblödning är väldigt ovanligt och infaller i så fall tidigast den dagen embryot kan fästa vilket är minst 5 dagar efter äl. Det måste bli en blastocyst först vilket tar 5 dagar.


    Ja, precis. Verkar troligare att ts hade en ägglossningsblödning.
  • Anonym (Undrar....)

    Nu skäms jag! Använder p-tracker och snurrar till siffror där ny användare på den.

    Min cykel är på 26 dagar. Sista mens första dag var 6/11. Och eftersom jag tror jag har ägglossning 11 dagar innan (dvs dag 15 på cykeln) så är bim imorgon och ägglossning var den 20/11. Och blödning 22/11. Men om ägglossningen var den 16/11 dvs 14 dagar innan bim så är inte blödningen ologisk den 22/11? Men det innebär ju även att mensen är sen? Eller blir bim ändå densamma?

    Förlåt att jag yrar till det nu

  • Jag är bara jag

    Äl styr när mensen kommer så var äl tidig kommer mensen tidigare. Men du verkar inte veta riktigt så avvakta och se och testa. Nidblödning är hur som helst väldigt ovanligt.

  • Anonym (Undrar....)

    Bim idag och inte ens nån känning om att den är på väg. Brukar normalt sett vakna upp med niagarafallen (ursäkta beskrivningen)

    Beställde test igår så slapp jag be killen och förhoppningsvis dyker de upp idag eller imorgon

  • Anonym (Undrar....)

    Testen kom idag och skyndade hem för att testa. Negativt

    Så nu är det ju bara att invänta tant röd igen.

  • Anonym (Undrar....)

    Ingen jäkla mens och tog ett test imorse som visade ett väldigt svagt andra streck men verkade grått så spök?

  • Anonym (Vill)
    Anonym (Undrar....) skrev 2015-12-02 09:00:12 följande:

    Ingen jäkla mens och tog ett test imorse som visade ett väldigt svagt andra streck men verkade grått så spök?


    Åh sitter i samma sits så undrar hur det gick? Vart det något?
Svar på tråden Nidblödning hur tidigt?