• Anonym (Knäpp­)
    Äldre 30 Nov 10:08
    936 visningar
    12 svar
    12
    936

    Kolla upp exet på dejting-sajt

    Jag gjorde slut med mitt ex för ett tag sedan men har börjat ångra mig. Tror han vill ha mig tillbaka. Har pratat en del och han har känslor kvar för mig. Det knäppa jag gjort på sista tiden är att jag gått in på den dejting sajt där vi träffades för att se om han är aktiv där. Vilket han är och det gör mig lite svartsjuk. Vet att det är knäppt då det är jag som gjorde slut. 

    Är det någon som känner igen sig eller är det bara jag som är helt knäpp?? 

  • Svar på tråden Kolla upp exet på dejting-sajt
  • Anonym (crazy­)
    Äldre 30 Nov 11:20
    #1

    Det är du som är knäpp!!!
    Och jag med, haha. Jag hänger ofta på dejtingsajten för att kolla upp hur mycket HEN är där. Har gjort en falsk profil och flirtat med HEN. 
    Hmm, inte helt normalt... Men svårt att sluta.

  • Anonym (...)
    Äldre 30 Nov 11:43
    #2
    Anonym (crazy) skrev 2015-11-30 11:20:25 följande:

    Det är du som är knäpp!!!

    Och jag med, haha. Jag hänger ofta på dejtingsajten för att kolla upp hur mycket HEN är där. Har gjort en falsk profil och flirtat med HEN. 

    Hmm, inte helt normalt... Men svårt att sluta.


    Jag blev lurad av en fake-profil (jag som är försiktig, men inte denna gång uppenbarligen) och anade inget. Jag skickade videos som han ville ha och vi hade telefonsex. Jag tyckte inte att rösten och bilden klickade (hur man nu kan veta det) men tänkte bort det. Sen en dag kläcker han att det inte är han på bilderna. Den känslan var inte kul, och jag insåg där och då hur knäppt det är med fakeprofiler. Jag hade funderat på att göra likadant själv tidigare men kommer aldrig göra det. Helknäpp känsla av att man haft telefonsex med ngn helt annan. Sen blev han dessutom intresserad av mig på riktigt... Visste inte alls hur jag skulle ställa mig till detta. Jag hade ändå gillat den här fakemänniskan som nog eg var vad han tror tjejer gillar. Men det är ett dumt sätt insåg jag eftersom jag inte eg gillade allt han skickade.. Men det kunde man ju inte säga.
  • Anonym (...)
    Äldre 30 Nov 11:50
    #3

    Man tycker att den som gjort fake-profilen är riktigt bananas i huvudet och undrar om den har en skruv lös och har intelligensbrist, samt patetisk och tragisk att den har så lite självkänsla samt tycker synd om den för att den tror att tjejer gillar en viss sorts utseende och stil på att chatta, det var delvis rätt i men ändå inte så mkt som jag tror han tror. Så för att se om den andre personen går i flört-fällan så får man ändå ingen riktig koll på hur den andre tänker. Just saying.

  • Anonym (Knäpp­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 11:54
    #4
    Anonym (crazy) skrev 2015-11-30 11:20:25 följande:
    Det är du som är knäpp!!!
    Och jag med, haha. Jag hänger ofta på dejtingsajten för att kolla upp hur mycket HEN är där. Har gjort en falsk profil och flirtat med HEN. 
    Hmm, inte helt normalt... Men svårt att sluta. smile4.gif
    Vad hoppas du uppnå med det? Att hen skall berätta vad hen känner för dig eller vad? Var det du som lämnade eller hen? 
  • Anonym (Knäpp­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 11:55
    #5
    Anonym (...) skrev 2015-11-30 11:50:52 följande:
    Man tycker att den som gjort fake-profilen är riktigt bananas i huvudet och undrar om den har en skruv lös och har intelligensbrist, samt patetisk och tragisk att den har så lite självkänsla samt tycker synd om den för att den tror att tjejer gillar en viss sorts utseende och stil på att chatta, det var delvis rätt i men ändå inte så mkt som jag tror han tror. Så för att se om den andre personen går i flört-fällan så får man ändå ingen riktig koll på hur den andre tänker. Just saying.
    Ja det är knäppt. Men det är något annat än vad jag och Crazy ovan menar. 
  • Anonym (crazy­)
    Äldre 30 Nov 11:59
    #6

    Jag flirtade inte med någon annan. Det enda jag gjorde var att kolla upp exet och pratade med HEN. Jag svarade aldrig på några andra mail och började heller inte prata med någon. Så om någon faller för enbart en profilbild... ja då är det deras problem. 

  • Anonym (Knäpp­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 12:12
    #7
    Anonym (crazy) skrev 2015-11-30 11:59:34 följande:
    Jag flirtade inte med någon annan. Det enda jag gjorde var att kolla upp exet och pratade med HEN. Jag svarade aldrig på några andra mail och började heller inte prata med någon. Så om någon faller för enbart en profilbild... ja då är det deras problem. 
    Gav det dig något? Fick du reda på vad du ville? 

    Har haft lite de tankarna men tänk ifall jag får reda på något jag inte vill veta som jag mår dåligt av. Eller ännu värre tänk om han kommer på att det är jag. Då skulle han väl aldrig vilja ha mig igen. 
  • Anonym (crazy­)
    Äldre 30 Nov 12:14
    #8

    Njaa, gav mig en liten bild av hur han är. 
    Jag vet inte riktigt varför jag gjorde så, men just då kändes det rätt. Vi vill fortfarande än idag ha varandra, men vi har svårt att våga och satsa. 

  • Anonym (Knäpp­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 12:23
    #9
    Anonym (crazy) skrev 2015-11-30 12:14:57 följande:
    Njaa, gav mig en liten bild av hur han är. 
    Jag vet inte riktigt varför jag gjorde så, men just då kändes det rätt. Vi vill fortfarande än idag ha varandra, men vi har svårt att våga och satsa. 
    Jag förstår. Finns lite saker jag skulle vilja veta hans innersta åsikt om. Där jag tror han säger till mig vad jag vill höra. Men det är ju inte säkert han skulle säga sanningen om jag skrev till han. Kanske bara säger det han tror jag vill höra. 

    Men du håller på och kollar fortfarande ?
  • Anonym (crazy­)
    Äldre 30 Nov 12:24
    #10

    Nää, nu har han tagit bort sin profil. 

  • Anonym (Knäpp­) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 12:49
    #11
    Anonym (crazy) skrev 2015-11-30 12:24:35 följande:
    Nää, nu har han tagit bort sin profil. 
    Tror du han har kommit på dig eller finns det andra anledningar att han tagit bort profilen? Kan ju vara att han misstänker du är där men vill visa dig att han inte söker andra. 
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 30 Nov 14:11
    #12

    Den här tråden får mig att fundera. Dagen efter som jag pratade med mitt ex säger hen "jag saknar dig och vill vi skall vara vänner" så aktiverar mitt ex sin dejting profil. För att kolla upp mig eller är det kanske så att hen har gått vidare och verkligen vill att vi bara är vänner och när jag sa att jag ville det så kände hen det var ok att börja dejta igen? 

    Dock har exet inte varit så där väldigt aktiv (verka mest ha gått in en stund typ en gång per dag eller något och sen loggat av). 

Svar på tråden Kolla upp exet på dejting-sajt