• Anonym (tacks­am)
    Äldre 30 Nov 12:39
    2660 visningar
    11 svar
    11
    2660

    Tips på dildos/stimulatorer

    Skulle behöva tips på dildos/klitoris stimulatorer som är bra (gärna med variationer på vibrationerna) och gärna att den ska vara tyst:)

    Har tänkt att använda den allena och även ihop med käre maken...

    Tips från både män och kvinnor emottages tacksamt:)

    Mvh tacksam kvinna

  • Svar på tråden Tips på dildos/stimulatorer
  • Anonym (tacks­am) Trådstartaren
    Äldre 30 Nov 12:51
    #2
    Mina Lustar skrev 2015-11-30 12:44:02 följande:

    För mig finns det bara en sexleksak som är ett "MÅSTE HA!" för alla kvinnor och det är en wand....

    Denna har jag och den är, utan att överdriva, helt amazing!

    sinamatic.se/produkt/fairy-wand-turbo-massager-black-edition/

    Sedan har jag hört av en väninna, att denna, lite dyrare varianten, ska vara något helt fantastisk bra med :D

    sinamatic.se/produkt/lelo-magic-massager-wand-medium/

    Nu rekommenderade jag bara klitorisvibratorer, hör av dig omd et var något mer penetrerande du sökte :D


    Tack för ditt svar:)

    Den ser så stor ut bara... hur är det att den drivs utan batterier? Det blir inte krångligt med sladden och så:)?

    Kan man ställa in olika hastigheter på den? Är den tystgående:)?
  • Äldre 1 Dec 09:03
    #4
    Mina Lustar skrev 2015-11-30 12:44:02 följande:

    För mig finns det bara en sexleksak som är ett "MÅSTE HA!" för alla kvinnor och det är en wand....

    Denna har jag och den är, utan att överdriva, helt amazing!

    sinamatic.se/produkt/fairy-wand-turbo-massager-black-edition/

    Sedan har jag hört av en väninna, att denna, lite dyrare varianten, ska vara något helt fantastisk bra med :D

    sinamatic.se/produkt/lelo-magic-massager-wand-medium/

    Nu rekommenderade jag bara klitorisvibratorer, hör av dig omd et var något mer penetrerande du sökte :D


    Jag har oxå en Fairy wand de är helt galet grymma!
  • Äldre 1 Dec 11:24
    #5

    Det har ju kommit nåt som heter "Womenizer" eller nåt sånt. Vi har inte testat, men det låter ju bra..  ??
    Min fru går inte igång på vibrationer alls, det ska mera "gnuggas" typ...  Skrattande

    Har en Magic Wand hemma som hon inte ens velat testa...  men jag har använt den själv - med önskat resultat.

  • Äldre 1 Dec 11:30
    #6

    Lite OT men ändå inte:
    Jag är man och har testat Magic Wand på mig själv. men den ger väldigt speciella orgasmer..  (Håller den mot hela "paketet" utanpå byxorna.)
    Man får ju orgasm - typ häftigare orgasmer än vid samlag. Den känns både i magen o låren. Men den är ett resultat av massagen, inte av "sexuell stimulans". Jag upplever den helt annorlunda jämfört med den orgasm jag upplever vid samlag. Mera inne i kroppen liksom - svårt att beskriva.

    Skulle vara intressant att veta hur kvinnor upplever det??

  • Äldre 7 Dec 01:37
    #8

    Nalone kan jag rekommendera. Det är helt fantastisk att använda tillsammans. Sätt på lite skön musik och låt den vibrera till takten till musiken :D 
    http://lovetales.se/shop/nalone-rabbit-vibrator/

  • Äldre 8 Dec 19:53
    #9

    bästa någonsin www.vuxensaker.se/neon-luv-touch-mini-mite tar ingen plats, så man kan alltid ha med den i väskan

  • Anonym (Tips)
    Äldre 28 Dec 11:46
    #11

    Intimera är en shop på nätet som säljer prisvärda produkter om du inte vill betala dyrt. Kollade efter min superbra dildo men finns inte kvar. Närmast jag hittade är Viking (ja, den är inte snygg men fick min första orgasm med den som liknar den.) den låter vibrerande men vem hör det?

Svar på tråden Tips på dildos/stimulatorer