• Anonym (f)

    Hur ofta festade du när du var 22-25 år?

    Hur ofta festade du när du var 22-25 år?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta festade du när du var 22-25 år?
  • Birgitta02

    Jag jobbade heltid och gick ofta ut och tog en öl med kompisarna på fredag efter jobb. Och/eller lörd. Men jag var då singel och ingen brydde sig.

    Sen beror det på vad du menar med festande. Supa sig asfull? Nej, hände inte speciellt ofta.

  • Fjäril kär

    hmm...  ett par gånger om året kanske?   Gick väl i vågor det där så ibland var väl oftare än så men jag var inte partybrud precis.

    Var ensamstående med två barn i den åldern så uteliv var knappast prioriterat.  

  • Stårschan

    Märklig fråga att lägga under sex och samlevnad...

    Men låt se. Nyårsafton, midsommarafton och så några tentafester på det. Kanske 5-6 gånger per år. Dansar man på helgerna hinner man inte festa så mycket.

  • Fjäril kär
    Birgitta02 skrev 2015-11-30 16:05:36 följande:

    Jag jobbade heltid och gick ofta ut och tog en öl med kompisarna på fredag efter jobb. Och/eller lörd. Men jag var då singel och ingen brydde sig.

    Sen beror det på vad du menar med festande. Supa sig asfull? Nej, hände inte speciellt ofta.


    jamen exakt så. 

    Jag var ensamstående med barn och jobbade också, så nån öl med kollegorna efter jobbet på AW blev det ibland innan det var dags att åka hemåt och förbereda sig för nästa dags arbete.   Det hände väl någon gång i månaden.

    Men gå ut på krogen och förfesta och party på riktigt, nej det var max ett par gånger om året. 
  • Ronga

    Är 25 nu och festar inte så mycket. Tycker mer om sköna utekvällar i en trevlig pub med skönt folk


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Mamma)

    Mamma vid 22 och 25 så blir det inte ofta, några ggr per år. Dock festade jag rejält innan så missar inget.

  • IsDimma

    Första året av dom där så var det mer eller mindre jämt. Sen slutade jag plugga, flyttade utomlands och jobbade 60 timmar i veckan, då blev det betydligt mer sällan till att krypa ner till i princip aldrig ju närmare 25 jag kom.

  • Anonym (nm)

    Från det att jag fyllde 18 år fram till jag blev 20 festade jag varje onsdag, fredag och lördag. Gick full till skolan kommer jag ihåg. Kunde festa från klockan 21 på onsdag kvällen fram till klockan 6 på torsdags morgonen, och sen gå till skolan på torsdag morgon. Dröjde inte länge till jag blev utslängd från skolan. Sådär höll jag på i två år, sen blev jag så jävla dålig fysiskt, dåliga värden osv. Idag är jag 27 och har inte druckit på 6 år :) käkade antabus ett tag också.

  • Anonym (Skötsam)

    Aldrig precis som före 25 och efter 25. Har aldrig supit,aldrig varit onykter,aldrig vistats i såna kretsar.

Svar på tråden Hur ofta festade du när du var 22-25 år?