• Badboll1

    vill hon ens träffa mig mer?

    Hej! Ska försöka förklara detta kortfattatt

    Började skriva med en tjej för 3 månader sen vi kom väldigt bra överens fick hennes nummer och allt sånt. Vi skrev till varandra varje dag och pratade i telefon i timmar. Hon sa att hon börja tycka om mig och jag lika så hon sa att hon nyligen gått ur ett trassligt förhållande och att hon inte vill gå in i nåt nytt på en gång och sa att vi ska lära känna varandra under tiden. Och vi bestämde hos för att träffas en helg och hon kom till mig hon bor 13 mil ifrån mig. Och vi hittade på massa saker och vi hade sex. Blev riktigt kär i henne men sen efter hon hade åkt så hörde jag typ ingenting från henne och trodde allt var kört. Men sen efter en vecka så säger hon att hon saknat mig och vi börjar skriva och prata med varandra igen.

    Och en dag så ringer hon till mig och var riktgt ledsen för att ett gammalt ex till henne hade gått bort. Och jag satt i timmar med henne i telefon och försökte trösta henne. Och då sa jag att jag kunde komma ner till henne och va där så att hon inte skulle känna sig ensam. Och när jag var där så var det ju en ganska stel stämning låg typ och kollade på film och höll om henne bara och fanns där för henne. Hade ju känts lite fel att ha sex med henne just då efter allt som hänt så vågade inte göra så mkt. Och efter jag åkte hörde jag inget från henne typ. Och sen skrev jag till henne efter begravningen och frågade hur det var med henne och då sa hon att det går om hon inte tänker på ängeln.och sen gick det typ 2 veckor och jag frågar om vi kan prata för jag hade saknat henne men hon ville inte prata för hon mådde inte bra sa hon och att hon inte orkar prata med nån. Sen skrev jag en vecka senare och frågar om hon vill prata men då läser hon bara meddelandet men svarar inte och då börjar jag bli orolig. Och sen skriver jag typ 2 dagar senare och frågar om hon vill fortsätta träffas och hur jag känner om henne. Och då säger hon att hon inte har några känslor för nån och att hon inte är redo för något. Och att hon inte vet om hon vill ses nåt mer typ att hon är osäker. Och en vecka senare försöker jag ringa henne men hon klickar bara mig och vi börjar bråka via sms och hon säger att hon hatar när folk är för på och va typ skit lack på mig. Men jag har ju bara viljat prata med henne för jag bryr mig om henne och tycker om henne. Visst jag kanske varit för på. Men har saknat henne som fan. Det va ju alltid hon som ringde till mig när hon mådde som sämst och sa att hon saknat mig och när hon hade varit bortrest att hon saknat min röst och allt sånt. Och skrev typ älskling puss.

    Vi har ju också pratat om att jag ska få träffa hennes dotter. Och att vi ska lära känna varandra mer men just nu känns det som att jag aldrig mer få se henne igen. Hon har ju fortfarande kvar mig på fb och allt sånt men hon hör aldrig av sig till mig längre. Jag kan ju skriva till henne men det blir allt lamt när vi skriver. Det är inte som innan liksom. Men jag menar hon måste väl ändå känt nånting för mig när man pratat i 2 månader i telefon varje dag och sagt att hon saknar mig. Hon är 24 och jag 21. Vet inte vad jag ska göra nu? Ska jag bara ligga lågt och hoppas att hon kommer tillbaka?

  • Svar på tråden vill hon ens träffa mig mer?
  • Tow2Mater

    Att komma över ett dödsfall av nån som står eller en gång stått en nära går inte på ett par veckor. Om det tar bortat ett år är inget konstigt. Verkar som hon har fullt upp med att bearbeta sin sorg och samtidigt ta hand om sitt barn.

  • Anonym

    Eftersom hon har sagt att hon inte har några känslor o inte är redo för nåt är det nog det som gäller.

  • Anonym (Folk är olika)

    En del beter sig inte som man tycker att de borde. Finns ingen logik.

  • Anonym (m)

    låt henne vara. Du är lite klängig låter det som.  13 mil mellan är svårt och har hon ett barn dessutom. 

  • Anonym (Madde)

    Nej tyvärr, hon vill inte träffa dig mer. Men det är inte ditt fel, absolut inte. Det blir såhär ibland.

    Jag träffade en kille en gång som berättade för mig direkt att han gillade mig, men att han inte var redo för ett nytt förhållande. Men trots det valde han att ha ett varmt "pojkväns-beteende" gentemot mig. Det hade verkligen inte behövts. Jag hade föredragit ett mer flörtigt och kompisaktigt beteende som inte sände ut dubbla signaler.

  • Badboll1

    Men tror ni inte att hon kan komma tillbaka om jag låter henne va ett tag? Liksom första veckan efter vi träffats så var det ju också en ganska stel stämning. Men sen till slut sa hon att hon saknat mig. Men nu har ju hennes ex nyligen gått bort va ju ungefär 2 månader sen. Men hon har ju aldrig sagt att hon inte vill se mig mer. Efter jag hade åkt så pratade vi ju lite efter men det va ju inte som innan och då sa jag ju till henne att hon kändes lite off! Vilket jag inte skulle sagt och då blev hon riktigt surrig och nu hör hon inte av sig. Men jag menar varför har hon fortfarande kvar mig på fb och alla sociala nätverk om hon inte vill ha med mig och göra mer? Känns som att hon kommer höra av sig nån gång

  • Anonym (Vem vet)
    Badboll1 skrev 2015-12-01 16:09:53 följande:
    Men tror ni inte att hon kan komma tillbaka om jag låter henne va ett tag? Liksom första veckan efter vi träffats så var det ju också en ganska stel stämning. Men sen till slut sa hon att hon saknat mig. Men nu har ju hennes ex nyligen gått bort va ju ungefär 2 månader sen. Men hon har ju aldrig sagt att hon inte vill se mig mer. Efter jag hade åkt så pratade vi ju lite efter men det va ju inte som innan och då sa jag ju till henne att hon kändes lite off! Vilket jag inte skulle sagt och då blev hon riktigt surrig och nu hör hon inte av sig. Men jag menar varför har hon fortfarande kvar mig på fb och alla sociala nätverk om hon inte vill ha med mig och göra mer? Känns som att hon kommer höra av sig nån gång

    Vem vet mer än hon
  • Anonym (m)

    visst, det kan ju hända att hon hör av sig. Men då avstår du för nu, låt henne ta initiativet i så fall. Det värsta som finns är om du hör av dig och hon är "snäll" och inte riktigt orkar säga som det är och du börjar tro hon har känslor osv osv. 

  • Badboll1

    Aa jag vet men hur länge ska man vänta och bara ligga lågt? Tror ni att om jag skriver ett meddelande där jag ber om ursäkt för att jag var så på och ville prata med henne hela tiden när hon inte mådde bra att det kommer hjälpa? För det känns ju som att hon är rätt tjurig på mig för att jag var så på? Och hon typ ignoerar mig hela tiden nu. Och jag vet att hon ska komma till min stad om 2 veckor för ett läkar besök men frågan är ju om hon ens hör av sig till mig då?

  • Anonym (m)
    Badboll1 skrev 2015-12-02 13:24:22 följande:

    Aa jag vet men hur länge ska man vänta och bara ligga lågt? Tror ni att om jag skriver ett meddelande där jag ber om ursäkt för att jag var så på och ville prata med henne hela tiden när hon inte mådde bra att det kommer hjälpa? För det känns ju som att hon är rätt tjurig på mig för att jag var så på? Och hon typ ignoerar mig hela tiden nu. Och jag vet att hon ska komma till min stad om 2 veckor för ett läkar besök men frågan är ju om hon ens hör av sig till mig då?


    fast då är du liksom "på" igen. Så skulle i af jag reagera. 

    Vänta en vecka till. Se om hon nämner att hon ska dit när det börjar närma sig. Har hon inte gjort det kanske, jag säger verkligen kanske, det funkar att skicka nåt lite neutralt "hör av dig om du vill fika när du ändå är i stan" . (nåt sånt)

    Det finns ev en liten risk att hon skulle ta även detta som för "på" i den meningen att du håller reda på vad hon ska göra, när och var. Är hon inte på humör kan det göra att man blir irriterad i stället. Men det är svårt att sia om då jag inte känner henne.

    Grejen är ju att hon verkar inte frisk
  • Badboll1

    Hon sa detta till mig när vi inte bråkade och sa att hon skulle komma till min stad och jag har koll på det datumet hon ska komma hit. Trodde från början att hon va en helt normal brud liksom när vi höll på och så. Men nu när vi har bråkat. Har jag märkt att hon är en sån brud som försöker få uppmärksamhet genom att lägga ut massa bilder på instagram på sin kropp. Och på snapchat bara för att få likes typ av massa killar. Och jag kan säga att hon har en jävligt Go kropp med silikon tuttar och gå rumpa. Och det är ju klart att alla snubbar gillar det liksom. Men jag har ju fått känslor för henne för hon va ju så snäll mot mig innan och ville prata med mig och sa att hon saknat mig och så. Men just nu beter hon sig bara konstigt känner knappt igen henne längre :(

  • Anonym (m)

    jag tror allvarligt talat du mår bättre om du träffar en annan tjej. Häng inte upp dig på henne

  • Badboll1

    Jag vet inte känner bara att jag måste lösa detta på något vis och jag vet att hon inte glömt bort mig. Jag kommer gå vidare när jag fått ett nej rakt i ansiktet. Jag känner inte att det är kört. Men det känns ju inte bra just nu. Kände mig exakt såhär första gången också och det varade i en vecka och tillslut kom hon tillbaka. Men tror jag kommer skriva till henne i slutet av nästa vecka om jag inte hör nåt från henne till dess. Och då ska jag säga att jag ber om ursäkt för att jag va så på och ville prata med henne när hon mådde som sämst. Kanske att hon kommer tillbaka då? Och gör hon inte det så kan hon fan dra åt helvete. För så hon har behandlat mig ställt upp som fan för henne! Men vill hon inte prata längre med mig så ska hon fan säga det känns bara sjukt konstigt att ha henne på fb och se hennes inlägg om vad hon gör på dagarna. Och nån gång skrev hon på fb att. Vissa ditt intresse elr förlora mitt. Vet inte om hon syftar på mig men det känns ju så och håller på att lägga ut massa texter hela tiden. Som känns att det handlar om mig.

  • Anonym (Nej)

    Du ska inte göra nånting mer. Hon vill inte. Låt henne komma isåfall!

  • Badboll1

    Känns svårt att inte skriva till henne mer :( känns som att ju mer tiden går ju mer kommer vi glida ifrån varandra om inget händer. Varit såhär i 1 månad nu allt känns bara sjukt skumt bara antingen hör hon av sig när hon mår bättre elr så skiter hon i mig. Men jag vet att nånting har hon sett i mig för annars pratar man fan inte med nån i 2 månader i telefon varje dag. Tror att jag har gått för fort fram för henne och att hon inte är redo för något ännu hoppas det är så iaf

  • Anonym (Nej)

    Men om du vill göra någonting mer så skriv ett slutgiltigt sms/mail. Skriv att du är väldigt intresserad av henne och att du gärna vill träffas igen och finnas till för henne. Men att du upplever dig avvisad. Och att det nu är upp till henne om ni ses igen. Att du inte ska störa mer.

    Men jag tycker inte du ska göra det. Du har redan visat vad du vill. Tänk att om ni glider isär trots dina kontaktförsök så vill hon helt enkelt inte ha dig. Och då fanns det inget du kunde göra ändå. Du förtjänar ju nån som vill va med dig.

  • Anonym (m)

    vet du, det här har hjälpt mig mkt i livet när jag nätdejtade:

    citat:
    "det finns inget värre än att inte få något svar, men det sämsta med det hela är att Inget svar faktiskt ÄR ett  svar" 

  • Badboll1

    Känns som att det inte är kört en. När jag åkte från henne så hade vi ju fortfarande lite kontakt hon skrev ju lite då och då typ som vad händer ikv och skickade lite snaps. Och när jag frågade om vi kunde prata så ställde hon ju upp och pratade med mig. Men det va ju lite stel stämning. Och sen kom ju begravningen och efter begravningen så hörde jag ju inte så mkt från henne. Och det va ju då jag sa till henne att hon kändes lite off och då blev hon ju arg. Och jag började bli för på och försökte ringa henne och sånt när hon inte mådde bra och ville prata och då började vi ju bråka. Och det va ju då hon sluta höra av sig och sluta svara. Elr hon svarar ju men det är ju lamt när jag skriver. Och skulle jag skriva till henne nu och fråga om vi kan prata i telefon skulle hon bara läsa meddelandet elr så säger hon att hon inte är på humör elr att hon är upptagen.Så känner att jag måste verkligen be om ursäkt men vill fan inte skriva det på sms känns ju så töntigt och hon vill ju inte prata med mig på telefon. Så måste fan träffa henne när hon kommer hit och får jag inte det så får jag väl skriva det men känns som att hon bara skulle ignoera det om jag skriver på sms. Vet ju fan inte hur det är med henne längre hon säger att ibland är det bäst och ibland är det sämst.

  • MaryM

    Alltså TS, förlåt, men du är helt desperat! Hon har ju SAGT att det inte finns nåt jobbigare än killar som är för på. Hon kommer inte säga rakt ut att hon inte är intresserad men hon visar det extremt tydligt. Du ska inte säga förlåt till henne, du har inte gjort nåt fel! Då kryper du bara som en liten mask och det är sjukt oattraktivt. Stäng av henne från fb och gå vidare!


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Badboll1

    Har märkt att hon börjar gilla mina inlägg på fb nu och så. Och att hon skickat nån snap ibland typ på nåt fönster elr nåt. Men hon har inte skrivit till mig en.

Svar på tråden vill hon ens träffa mig mer?