• Anonym (x)

    När är killar som snyggast? Fysiskt snyggast alltså

    När är killar som snyggast? Fysiskt snyggast alltså

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är killar som snyggast? Fysiskt snyggast alltså
  • Anonym (30+)

    Röstade 30 utifrån min sambos utseende. Har sett kort på hur han såg ut förr och i jämförelse med nu så har han blivit så mycket snyggare

  • Cecese
    Stårschan skrev 2015-12-01 11:31:53 följande:
    Efter en flaska vin.
    Haha, skriver under på den
  • sextiotalist

    Det finns ingen en och samma ålder då alla är som snyggast. Men om jag ser det från mitt perspektiv, så behöver nog de flesta killar bli män om de ska betraktas som snygga män (söta pojkar är en annan sak, det finns många söta pojkar från 0 och uppåt)
    Minst 25-30 år, men sedan kan det variera, en del har sin topp vid 50 och andra vid 30.
    När det gäller topp vid 50 så träffade jag en fd kollega för ett tag sedan. Nej, han var inte snygg för 15 år sedan, trevlig och ett hjärta av guld, absolut (och redan då lyckligt gift med sitt livs kärlek), men nu sprang jag på honom och nu var han snygg (bör väl tillägga att vi är jämnåriga). Hans utseende och hans ålder hade nog den mest optimala kombinationen nu (och fortarande gift med sitt livs kärlek).

    Jag har även en gammal klasskompis, som troligen kommer dö snygg, han har ett utseende som anpassar sig till sitt bästa efter ålder hela tiden. Han är alltså lika snygg nu, som han var söt när han gick i grundskolan.

  • Anonym (Gaby)

    jag har alltid tyckt att killar i min egen ålder är attraktivast, när jag var 15 tände jag på jämnåriga killar liksom men nu när jag är 30 är en 15åring så klart ett barn och jag tycker män i min egen ålder är snyggast.

  • Anonym (?)

    Det beror ju på vem du frågar.  I vilken ålder personen du frågar är.
    Mkt konstig fråga.

  • Mrs Okänd
    Stårschan skrev 2015-12-01 11:31:53 följande:
    Efter en flaska vin.

    Haha...håller också med. Gärna vid ägglossning och inte vid PMS...
  • Anonym (217)

    Fast alla killar är ju olika snygga vid olika åldrar. En är snyggast vid 25 och ser trött och sliten ut vid 35. En annan ser ut som en pojke vid 25 och har vuxit till sig och blivit en snygg man vid 35. Tex.

    För mig personligen tycker jag killar är snyggast när dom har ett ungt utseende, när dom ser ut att vara 25-30.
    Hur gamla dom egentligen är blir irrelevant i sammanhanget när det bara handlar om utseendet.

  • Anonym (Hona)

    Vid 20, har alltid tyckt det. Tycker det än idag trots att jag är 37.

Svar på tråden När är killar som snyggast? Fysiskt snyggast alltså