• EllenF

    Tips: Bli behandligsmodell!

    Då jag driver en skönhetsblogg är det många småbarnsföräldrar som skriver till mig och undrar vart man gör billigast (med bra kvalitet) behandlingar. Jag kan tipsa om att det finns flera kliniker där man kan anmäla sig som behandlingsmodell och få behandlingen utförd av en läkare ( som utbildar andra läkare) till ungefär halva priset. (Fillers, Botox mm. ) Maila mig här eller på ellen.franzen@gmail.com om ni är intresserad av mer info. MIna tips är dock dock bara i Stockholm men om ni bor ngn annanstans och googlar behandlingsmodell dyker det säkert upp i flera städer. Se dock till innan att det är någon med medicinsk utbildning som ska utföra den. Man vill inte vara " försökskanin" åt någon som inte har det!  KRAM

  • Svar på tråden Tips: Bli behandligsmodell!
  • Anonym (well)

    Om jag får be att inflika en sak: Se till att fråga om kliniken erbjuder en att få komma på efterkontroll/-besök. Min erfarenhet är att det inte sällan är nybörjare som ska läras upp och effekten av injektionen därmed inte alltid blir så lyckad. Framför allt om man betalar för kalaset (om än rabatterat).

Svar på tråden Tips: Bli behandligsmodell!