• saftigt

    Tips om internetdejting

    Hej,

    Jag har ingen aning vad jag gör för fel med internetdejting.

    Är medlem på happypankcake,har tinder. Men det spelar ingen roll,hur jag skriver.

    Jag är artig och snäll,men jag får inget svar. Dem läser det och ibland går dem in på min profil men inget mer.

    Något tips på hur man ska "öppna" ?

    Jag vet att jag inte är någon skönhet men tjejer klagar alltid på dryga killar på internet och nu när man inte är dryg så får man inget svar.

    Mvh

    /S

  • Svar på tråden Tips om internetdejting
  • Farfallos

    Först så ska jag säga att alla tjejer är ju inte likadana, men jag har en gedigen erfarenhet av tjejer, och har provat många metoder, så jag kan generalisera med ganska god träffsäkerhet.

    Tjejer faller ofta för killar som är självsäkra, dominanta, fräcka, erfarna och lite "riskbenägna", även om det inte är vad de säger att de vill ha. Men en sådan kille som dessutom bara för en sekund ser en tjej i ögonen och ger henne ett leende, innan han drar vidare ut på dansgolvet, honom smälter hon för medan hon följer honom med blicken och ser honom ha kul där på dansgolvet, tillsammans med andra tjejer.

    Tjejer faller sällan (näst intill aldrig) för en snäll. försiktig, oerfaren och tafatt kille. Och absolut aldrig för en som kan verka desperat. Knappast ens en som bara verkar angelägen.

    Så, om du bara gaskar upp dig, vågar misslyckas ett par gånger, så lovar jag att det ger resultat.


  • Farfallos

    ....men är du inte den typen som har lätt för att spela alfahane så kan du pröva att "sticka ut" på något vis. Jag har prövat att skriva långa profiltexter i väldigt personlig ton. Visat att jag är en tänkare och inte använt en enda standardfras. Det har funkat det oxå.


  • Anonym (Man)

    Kaxig/rolig brukar funka.

    Googla på cooky & funny - finns massa tips att läsa om hur du "öppnar".

  • Anonym (Sara)

    du kanske skriver till tjejer som är out of your league?

  • saftigt

    tack för tipsen!

    Så ja ska vara mer "på" och satsa på tjejer som inte är i min liga..hmm

    Vem säger att det insidan som "räknas" ..

    Men vi får väl se hur de går..

  • Anonym (Sara)
    saftigt skrev 2015-12-01 17:26:37 följande:

    tack för tipsen!

    Så ja ska vara mer "på" och satsa på tjejer som inte är i min liga..hmm

    Vem säger att det insidan som "räknas" ..

    Men vi får väl se hur de går..


    Ett fel. Tjejer i din liga.

    Själv går jag igång på när någon är kvick. Alltså rolig. Skriv inte några sexuella anspelningar för tidigt bara.

    Lycka till!
  • saftigt
    Anonym (Sara) skrev 2015-12-01 17:33:44 följande:
    Ett fel. Tjejer i din liga.

    Själv går jag igång på när någon är kvick. Alltså rolig. Skriv inte några sexuella anspelningar för tidigt bara.

    Lycka till!
    Ja vet vilken liga ja tillhör haha

    Jo, det brukar vara min starka sida haha

    tack
  • saftigt
    Anonym (Sara) skrev 2015-12-01 17:33:44 följande:
    Ett fel. Tjejer i din liga.

    Själv går jag igång på när någon är kvick. Alltså rolig. Skriv inte några sexuella anspelningar för tidigt bara.

    Lycka till!
    haha läste detta en gång till.

    Menade att ja brukar vara rolig, inte skriva sexuella anspelningar...de gör ja aldrig.

Svar på tråden Tips om internetdejting