• Anonym (Nyfiken87)

    Killsex. Vara 'tjejen' i sängen

    Brukar oftast fantisera om att vara tjejen i sängen.. hur de skulle kännas att få vara undergiven o ta emot.. klär mig även i tjej kläder ibland.

    Nån mer som jag där ute?

  • Svar på tråden Killsex. Vara 'tjejen' i sängen
  • Joad

    Nej du är inte ensam. Haft den fantasin under många år. Var inte helt bekväm med den tidigare och tänkte ofta att det bara är nåt tillfälligt jag egentligen inte vill men har på senare tid blivit mer bekväm med det och insett att det är något jag faktiskt vill göra. :)

    Likaså klä att klä mig i damkläder, det kändes tidigare inte rätt men nu känns det skitbra. :)

  • Ben66

    TS
    Menar du att ha kvinnokläder på dig när du sätter på en tjej, eller att ha kvinnokläder när du blir påsatt av en tjej?

    Min dröm är att bli knullad av en tjej som har en strapon.
    Har aldrig funderat på att använda kvinnokläder i en sådan situation, men nu gör jag det efter att ha läst denna tråd.

  • Mr jonsson

    Att i sexiga o porriga tex nylon kläder spela en oskulds flicka liggande på sängen. Någon man el kvinna förför mej försiktigt, masserar min rakade rumpa, pung o rövhål där jag ligger undergiven och apatisk med rumpan i luften. Slutligen rivs strumbyxorna upp och särar jag på skinkorna o blir knullad i div ställningar och blir sprutad inuti. Det är alla kombinerade tjej stimulansen från feminina kläder, bli dominerad till att få erfara penetrering, knullad och stimulerad när jag bara ligger still och tar emot all denna energi och känna satsen pumpas in i mej. Tyvärr en dröm bara ännu.

  • Mr jonsson

    Puff

    Fantasin här ovan la jag ut på bc och det är en hel drös av män som vill leka med mej nu och det är snart dax.

  • Anonym (mmm)
    Mr jonsson skrev 2017-09-28 15:08:05 följande:

    Puff

    Fantasin här ovan la jag ut på bc och det är en hel drös av män som vill leka med mej nu och det är snart dax.


    Nå, har det hänt något än?
  • Anonym (Mrs Prefect)

    Har haft min man i trosor när vi har haft sex ngr gånger.. Pullat hans stjärt och knullat honom med dildo..
    Min fantasi är att ha honom även i kjol och bh och ha en man som knullar honom.. Har sett honom bli knullad då han är bi, men inte med kvinnokläder...
    Den dagen kommer...

  • Anonym (lite salt)
    Anonym (Alfa) skrev 2017-10-14 10:05:33 följande:

    Du är fan så äcklig så att man blir sur när man läser. Du är en perverterad slampa som har en fikus som man som du tänker sätta på. Hade jag haft din fikusman framför mig hade jag fan ruskat vett i han. 


    Åh,erkänn! Du hade velat knulla vett i honom, eller hur?
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (lite salt) skrev 2017-10-14 10:14:34 följande:
    Åh,erkänn! Du hade velat knulla vett i honom, eller hur?
    Haha, det är 'Anabolakillen' du citerar... FL:s största mestroll...
  • Anonym (M36)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-10-14 08:56:13 följande:

    Har haft min man i trosor när vi har haft sex ngr gånger.. Pullat hans stjärt och knullat honom med dildo..

    Min fantasi är att ha honom även i kjol och bh och ha en man som knullar honom.. Har sett honom bli knullad då han är bi, men inte med kvinnokläder...

    Den dagen kommer...


    Det där skulle vilja vara med om också.
Svar på tråden Killsex. Vara 'tjejen' i sängen