• Anonym (Kaffedraken)

    Slicka f**a efter orgasm?

    Hos hur många par slickar killen tjejen efter han kommit i henne? Slicka henne till orgasm / slicka i sig satsen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ungefär var femte eller tjugotre procent sett på helheten. Vanligast bland medelsvensson.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Mitt ex gjorde det - jag ÄLSKADE det. En helt ny nivå av upphetsning, och det tog då inte lång stund för mig innan jag kom :)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gör det då och då när min fru vill det. Inga problem.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag slickat tjejen ibland efteråt, men dock lite försiktigare än vanligt, för jag vill inte lapa i mig min egen sats.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Min man gör inte det eftersom jag vill inte bli slickad när jag redan kommit. Tror inte han skulle haft några större problem med det om inte jag satte stopp.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lovle) skrev 2015-12-10 20:53:02 följande:

    Min man gör inte det eftersom jag vill inte bli slickad när jag redan kommit. Tror inte han skulle haft några större problem med det om inte jag satte stopp.


    Nu var frågan ställd om mannen slickar efter han kommit i henne. Jag förstår om du kanske inte vill ha oralsex direkt efter DU kommit. :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Andreas Andersson) skrev 2015-12-10 23:06:19 följande:
    Nu var frågan ställd om mannen slickar efter han kommit i henne. Jag förstår om du kanske inte vill ha oralsex direkt efter DU kommit. :)
    varför inte? :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    vargveum skrev 2015-12-10 23:45:22 följande:

    varför inte? :)


    Hon kanske är känslig och då bandet vara obehagligt att gå direkt på igen. Alla är vi olika som tur är! :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    För att svara på den faktiska frågan istället: Ja, jag gör gärna det. Har inget behov att just svälja min egen sats, men det är mysigt att kladda runt med den tillsammans. Samma efter oralsex med sprut i mun/ansikte.

Svar på tråden Slicka f**a efter orgasm?