• Nyfikenman84

    vill bli tagen med dildo

    Hej.
    Jag e en lyckligt gift man som älskar att bli tagen med dildo i analen.
    Men min fru gillar inte sånt. Och det är ett litet problem för mig.
    Jag vill testa mer saker i sexväg och får inte utlopp för det. Har försökt på flera sidor men inget bra resultat. Frustrerande!

    Finns det nån tjej som gillar att sätta på killar med tex strap-on eller dildosar.
    Å vart finns ni isåfall?
    Gillar att experimentera inom sex å tänja på gränserna. Och vill hitta nån att göra det med. Men vart?

    Å ja frugan vet att jag letar efter nån som vill göra det på mig så inga kommentarer om otrohet tack.
    Mvh nyfikenman84

  • Svar på tråden vill bli tagen med dildo
  • Ben66

    Jag har samma önskan som dig.
    Det finns en tråd här på FL om en tjej som vill göra så på en man.
    Finns någon stans på tråden Sex & Sånt.

    Grattis till dig som har en fru som låter dig leta efter en påsättande kvinna.

  • Ben66

    Nu har jag puffat upp tråden, så du behöver inte leta Flört

  • Anonym (han svarade)

    Vad har du för fru som inte ställer upp? Jag har träffat flera kvinnor som gladeligen är till lags med både fingrar och dildos. Du har kanske gift dig av andra orsaker??

  • Nyfikenman84

    Hon är inte intresserad av sånt tyvärr.
    Å jag får respektera det. Nyfikenheten kom mer efter vi träffades. Å jag älskar henne på många andra sett. ????????

  • Nyfikenman84
    Nyfikenman84 skrev 2015-12-13 15:49:32 följande:

    Hon är inte intresserad av sånt tyvärr.
    Å jag får respektera det. Nyfikenheten kom mer efter vi träffades. Å jag älskar henne på många andra sett. ????????


    Skulle vart glad gubbe. Inte massa frågetecken på slutet. Hehe
  • Anonym (Rakad)

    Min tjej leker med mitt anus hål,jag har aldrig behövt tjata om det,vi har massa olika bak leksaker.

Svar på tråden vill bli tagen med dildo