• Äldre 14 Dec 16:37
    10913 visningar
    7 svar
    7
    10913

    tandblekning som verkligen hjälper.?.

    Jag har testat i White, crest tejpbitar,mm ingenting hjälper,kanske lite vitare ,men försvinner ju nästan på en gång. Finns det ngt som VERKLIGEN bleker och är nåt att satsa på ?.hemma alltså

  • Svar på tråden tandblekning som verkligen hjälper.?.
  • Äldre 15 Dec 10:23
    #1

    Hej,

    Har du hört talas om Brilliant Smile?

    Dom har lanserat en ny produkt, Whitening strips för hemmabruk.
    Stripsen ser ut som en tunn plastremsa som du fäster på tandraden, dom ska sitta på i 2 tim/dag i 14 dagar. 
    Stripsen är dessutom pH-neutrala och skadar inte tändernas emalj. Vilket jag tycker är viktigt! Dom innehåller väteperoxid (6%) som faktiskt är det vanligaste ämnet i tandblekning idag. 

    Jag rekommenderar dig starkt att testa denna produkt. Jag är supernöjd! Dock hade jag inte överdrivet mycket missfärgningar från början, men jag snusar i och för sig och är som sagt väldigt nöjd. Jag tror dock att alla resultat är individuella och är beroende av hur djupa missfärgningar man har från början. Har man mycket missfärgningar kan man säkert behöva bleka tänder igen..

    Lycka till! :D

  • Äldre 15 Dec 10:37
    #2

    Ok tack för tipset,jag har tandkrämen i samma men den hjälpte ingenting. Var köper man strippen?

  • Mooomi­n
    Äldre 10 Nov 11:54
    #4

    Jag har blekt tänderna på klinik.. Där fick jag förklarat för mig att alla inte kan få sådär kritvita tänder. Det är färgen på ditt skelett som avgör och blekningen bleker eg bara bort missfärgningar. Så har du lite gulare skelett och inte så mycket missfärgningar så händer det inte så himla mycket när man bleker, iaf inte med hemmablekningar.

  • Äldre 8 Aug 00:49
    #5

    Ni som blekt tänderna på plats, vid ett enda tillfälle. Har ni varit nöjda med resultatet? 


    Hör flera som säger att UV-ljus är det enda som fungerar... Lite dyrare men är väl värt det isåfall?


     


    Med ''ett enda tillfälle'' menar jag på plats vid en klinik. Typ något sånt här hos Laserklinikcenter i Stockholm : www.bokadirekt.se/places/laserklinikcenter-stockholm-24806/tandblekning-i-stockholm-50-rabatt-just-nu-379509

  • Äldre 8 Aug 09:50
    #6

    Ngn som testat crest stripes?

  • Äldre 24 Sep 07:40
    #7
    +1
    Tandblekning hemma - http://bit.ly/2xIfW0N Mina tänder är märkbart vitare och jag såg skillnad redan efter första gången.
Svar på tråden tandblekning som verkligen hjälper.?.