• kaosdeluxe

    Hur rider man en kille?

    Jag har ett problem som stör mig otroligt mycket. Jag har precis skaffat min allra första riktiga pojkvän och jag älskar honom verkligen, det va är han som tog min oskuld och allt. Vi har distansförhållande och varje gång vi ses så brukar det hetta till lite på kvällskvisten. Det är här mitt problem kommer. Jag är bekväm med min pojkvän och är villig till att testa nya saker men jag är verkligen värdelös på att rida. Hur gör man? Hur rör man kroppen? Jag försöker men allting känns fel och jag känner mig då obekväm och frågar om vi kan byta ställning. Jag vill så gärna kunna rida honom, jag vill ha kontrollen men jag vet inte hur jag gör. Kan någon snälla ge mig tips på hur jag kan kanske öva hemma eller någonting jag ska tänka på? Hur jag ska röra kroppen?

  • Svar på tråden Hur rider man en kille?
  • Maltemånsson

    Det finns ju ett par basställningar att variera. 

    Du sitter på båda knäna och gnider framåt tillbaka.
    Du sitter på ett knä och det andra har du foten i sängen/golvet.  Du kan då röra dig mer och även lite vertikalt.
    Du har båda fötterna i sängen/golvet vilket gör att du verkligen kan röra dig vertikalt och även horisontellt.

    Du kan antingen ha huvudet mot din partner eller rumpan mot din partner (reverse cowgirl)

    Du kan säkert hitta många visuella exempel på det om du söker på det.

    Lycka till!

  • Anonym (Cowgirl)

    Antingen gnider du dig fram och tillbaka på killen, så din klitoris stimuleras mot hans könsben (vad det nu heter, det som sitter precis ovanför hans könsorgan). Man kan då luta sig lite framåt och stödja med armarna på var sida om honom, alternativt sitta med upprätt och då smeka dig själv på klitoris. Eller så rör du dig upp och ner och själv gör jag det då bara i framåtlutat läge, och rör mig upp och ner över hans kuk, rörelsen kommer från höften, man rullar den eller vad jag ska säga. Rullar höften framåt när jag rör mig uppåt och rullar bak höften när jag rör mig ner över honom. Är jag otydlig? Tänk att du står upp. Rulla fram höften = rumpan dras in och könet skjuts fram. Rulla bak= för höften så som man gör när man svankar. Kanske fortfarande otydligt.

    Som jag förstått det är gnidet skönast för oss tjejer medan upp-ner är skönast för killen. Men det kan ju variera.

    Jag hade samma fråga som du för tio år sen. Tyckte inte alls det var solklart hur man red.

    Du kan också luta dig fram över honom så du lägger dig med din överkropp på hans överkropp och låta honom stöta in i dig. Mkt nice!

  • Anonym (E)

    Absolut enklast är att ha knäna i sängen och luta dig framåt så du kan kyssa honom samtidigt som du rider. Att sitta rak i ryggen är mkt svårare, ha fötterna i golvet osv är också svårare. Det är bara att öva på!

Svar på tråden Hur rider man en kille?