• Anonym (Anonym)

    HJÄLP ANGÅENDE STÄLLNINGAR

    Jag behöver hjälp!

    Har precis skaffat min allra första pojkvän, så jag antar ni förstår att jag är kanske hyffsat ung, är 18 och detsamma är min pojkvän. Min pojkvän tog min oskuld och det skedde i vanliga missionären.

    Vi två har ett distansförhållande på cirka 12 mil så vi sed enbart på helgerna. På nätterna brukar det hetta till lite men det är här mitt problem kommer.. Vi kör alltid samma ställningar! Det är doggy & vanliga missionären. Någon gång kan vi lyxa till det med att jag får ha mina ben på hans axlar eller så rider jag honom men han kommer för fort på dessa ställningar så dem kör vi aldrig.

    Han brukar fråga mig vad jag vill köra för ställning, men eftersom jag bara legat med honom och inte har så stor koll på vad för ställningar man kan göra. Jag ber då han komma på några då han har legat med fler personer än mig men han orkar inte komma på nån så han säger "äsch skit i det så kör vi missionären".

    Kan ni ge exempel på vad jag kan be om för ställningar som är sköna? Gärna någon där jag lätt kan komma då han försöker få mig komma hela tiden då han inte lyckats med det ännu tyvärr då jag är "svårflörtad".

  • Svar på tråden HJÄLP ANGÅENDE STÄLLNINGAR
  • HasseA

    Detta är en enormt svår fråga, eftersom alla tycker olika. Och sannolikt är det därför du inte fått något svar. Så jag kan inte heller riktigt råda, faktiskt. Men något i alla fall.

    Missionären, och alla andra ställningar, går ju att variera med rätt små medel. Hur är hans ben? Rakt ner? Det blir rätt trist. Mycket bättre kan det bli om han sitter på knä, med rumpan nära sängen, sitter lite mer upprätt än när benen är raka. Då är det mycket lättare att variera lite. Tempo, och djup i stötarna. En annan version av missionären är att han står med raka armar och raka ben, tårna i madrassen. Det gillar min partner mycket.

    Men då är frågan hur du ligger. Där går det att variera massor också, och små varianter kan skilja mycket i känslan. Benen ganska rakt ner, knäna böjda med fotsulorna i madrassen, menen upphöjda (som du skrev, mot axlarna), benen spretande åt sidorna, att han har dina knäveck i sina armveck, osv.

    Annars, ett generellt råd, det är att fundera på alla sätt som gör att han stöter mot din g-punkt, mot din framsida. Tex kan ni göra en variant på doggy genom att du ligger platt på magen. Då kan han variera vinkeln på sina stötar. från att stöta rakt upp mot din hals, liksom, till att stöta rakt ner mot sängen, mot din g-punkt. Någonstans däremellan kanske du tycker det blir som bäst. Du kan då också smeka dig själv samtidigt, med händerna in under magen.

    Ja - bara några tips, mest för att visa att det inte måste vara olika ställningar alla gånger. Men förresten, du ligger på rygg på sängen, han står på knä på golvet, inte dumt. Eller du på ett köksbord på rygg, han står på golvet.

    Jaja...


Svar på tråden HJÄLP ANGÅENDE STÄLLNINGAR