• Anonym (Anony­m (E))
    Äldre 19 Dec 22:56
    4225 visningar
    5 svar
    5
    4225

    TIPS PÅ STÄLLNINGAR TACK!!

    Precis som rubriken lyder behöver jag hjälp med ställningar när jag och min pojkvän ligger. Jag kanske ska nämna att vi är ett ganska nybildat par om man kan säga så, varit tillsammans i en månad bara och vi båda är 18 år. Min pojkvän har legat med 2 stycken andra tjejer och jag har bara legat med min pojkvän. 
    Varje gång vi ska ligga blir det antingen vanliga missionären eller doggy, ändrar vi ställning efter att vi tröttnat på en så kommer han med en gång så han vill helst ine byta ställning. Vi har testat att jag rider honom och att jag har benen på hans axlar men jag tycker inte om att rida och han vill inte ha mina ben på hans axlar. 
    När vi ligger med varandra, eller ah, innan, så frågar han oftast vilken ställning jag vill köra. Det jag kan säga här är att jag är helt oerfaren gällande ställningar då han är den enda jag legat med och jag har inte direkt porrsurfat, läst om sex osv tidigare i mitt liv så jag vet inte vad man kan göra. Jag ber då honom att komma på något men han suckar alltid då och säger "nej, vi kör vanliga" och då kör vi missionären vilket jag inte tycker är speciellt nice ibland när man jämt kör den. 

    Det jag då behöver hjälp med är vad vi kan köra för ställningar förutom de vi har kört, alltså inte doggy, missionär och missionär med ben på axlar och rida.

  • Svar på tråden TIPS PÅ STÄLLNINGAR TACK!!
  • Anonym (suck)
    Äldre 20 Dec 00:42
    #1

    Varför ska ni ha så avancerat? Ni har ju redan olika ställningar.... koncentrera er på att båda får orgasm istället för dessa ställningar.

  • Anonym (Anony­m (E)) Trådstartaren
    Äldre 20 Dec 00:55
    #2
    Anonym (suck) skrev 2015-12-20 00:42:38 följande:

    Varför ska ni ha så avancerat? Ni har ju redan olika ställningar.... koncentrera er på att båda får orgasm istället för dessa ställningar.


    asså problemet är ju att det bara är han som kommer, jag har aldrig kommit och det är därför jag vill ha nya ställningar så jag kanske hittar någon som passar oss båda
  • Anonym (suck)
    Äldre 20 Dec 00:57
    #3
    Anonym (Anonym (E)) skrev 2015-12-20 00:55:38 följande:
    asså problemet är ju att det bara är han som kommer, jag har aldrig kommit och det är därför jag vill ha nya ställningar så jag kanske hittar någon som passar oss båda
    Då ska du koncentrera dig på att lära känna din kropp så du får orgasm... inte en massa ställningar.
  • Anonym (U)
    Äldre 20 Dec 01:16
    #4

    Liiiiite rolig trådstart... Ni har varit tillsammans i EN månad och du skriver att det typ är tråkigt med bara missionären. Lugna ned. Se till att njuta av sexet istället, desto fler, avancerade ställningar ger inte bättre sex. Bra sex får man av att man bryr sig om varandras lust. Förspel är viktigt för en tjej, minst 30-45 minuter. MINST. Kyss, smek, använd tungor på sköna ställen, gnid mot hans hårda. Kommunicera- det där är skönt, nej det där var inte så skönt, hårdare, lösare, sakta, fortare- så väl som förspelet och sedan under själva sexet.

    Tycker väl lite grann att ni kan utforska ställningar när ni känner varandras kroppar bättre. Men annars finns det massa ställningar och det är inte längre bort än att du googlar T ex 'kamasutra'.

  • Anonym (Gift)
    Äldre 26 Mar 17:00
    #5
    Jag tycker det är underbart o skeda, det är mysigt o lägger du över ditt ben över hans höft så kan han även smeka.
Svar på tråden TIPS PÅ STÄLLNINGAR TACK!!