• Anonym (Anony­m (E))
    Äldre 19 Dec 23:05
    18390 visningar
    24 svar
    24
    18390

    Han får mig inte att komma

    Jag behöver hjälp. Seriös hjälp. 
    Jag och min kille har nu varit tillsammans ett tag, vi har distansförhållande vilket gör att vi bara ser varandra på helgerna om ens det är möjligt. När vi ses så brukar det hetta till på natten och det blir inte bara en gång som det blir lite varmt och svettigt under täcket om ni förstår vad jag menar ;) 
    Sexet är perfekt. Även om jag bara legat med min pojkvän då han tog min oskuld så tycker jag verkligen det är skönt och han tycker jag är skön. Min pojkvän kommer varje gång men jag gör inte det. Jag har aldrig kommit när jag har haft sex med honom. Varför?

    Jag kan komma av mig själv och jag har sagt åt honom att han ska göra såhär och sådär för att jag ska njuta och han gör det. Jag kan känna hur allting byggs upp och man märker tydligt på mig när jag tycker det är skönt, och precis när jag tycker det är extra skönt och signalerar det till honom så byter han. Han kan sluta eller byta mönster totalt. Jag har ett flertal gånger bett honom att göra om det men då blir han lite irriterad. 

    Han blir irriterad på att jag inte kommer genom att han bara kör in och ut och jag har fått höra ett flertal gånger "nej nu kör jag till jag kommer" och då kör han jättefort och skiter i vad jag tycker. Jag har tagit upp detta med honom men ändå så lyssnar han inte! När han säger sådär så blir jag avtänd, får ingen lust att fortsätta.

    Jag rör mig själv medan vi ligger men det hjälper inte det heller, det blir extra skönt men jag kommer inte upp till klimax. Även hans självförtroende sjunker då han tycker han är dålig som inte kan få mig att komma, även om jag talat om att vissa personer är svårare att komma.

    Vad kan jag göra för att få orgasm? Jag vill så gärna komma, både för min egna skull men även för mig pojkväns skull. Har ni något tips på vad han kan göra, vad jag kan göra, förspel, ställningar, allt? Jag behöver verkligen hjälp. Och ja, jag känner min egna kropp, jag vet vad jag tycker är skönt men det hjälper inte. Så fort han kör in i mig så går det inte att få orgasm oavsett hur mycket jag gör det jag tycker är skönt!

  • Svar på tråden Han får mig inte att komma
  • j a d e
    Äldre 19 Dec 23:10
    #1
    +1

    Absolut, har ett tips. Byt kille. Han skiter i vad du säger.

  • Anonym (Anony­m (E)) Trådstartaren
    Äldre 19 Dec 23:16
    #2
    j a d e skrev 2015-12-19 23:10:38 följande:

    Absolut, har ett tips. Byt kille. Han skiter i vad du säger.


    Fast problemet är att jag är ju verkligen kär i honom. Sen finns det inga andra som har visat intresse för mig förut så när väl någon gör det som jag verkligen tycker om så vill jag inte släppa taget om honom. Han skiter inte alltid i vad jag säger, bara ibland. Även om det är skönt så kommer jag inte, hur mycket vi än försöker. 
  • j a d e
    Äldre 19 Dec 23:18
    #3

    Okej han skiter bara ibland i vad du säger. Hur gammal är du förresten?

  • Anonym (Anony­m (E)) Trådstartaren
    Äldre 19 Dec 23:19
    #4
    j a d e skrev 2015-12-19 23:18:11 följande:

    Okej han skiter bara ibland i vad du säger. Hur gammal är du förresten?


    20
  • j a d e
    Äldre 19 Dec 23:29
    #5
    Anonym (Anonym (E)) skrev 2015-12-19 23:19:40 följande:

    20


    Ok. Jag lovar att du inte kommer ångra att du gick vidare till en man som lyssnar på dig och vill ge dig njutning när du är lite äldre. Det här är lönlöst. Hade aldrig slösat tid på en man som blir sur för att han själv vägrar lära sig hur jag fungerar.
  • Anonym (Omoge­n kille)
    Äldre 19 Dec 23:42
    #6

    Ja vad ska man säga.. Du gör helt rätt i att både berätta och visa vad du tycker om genom att röra dig själv. Din kille är omogen, rastlös och lyssnar inte till dig utan tror att det ska räcka med in ut. Jag vet inte vad mer du kan göra? Jag förstår om du älskar honom och inte vill lämna men du ska veta att det finns killar där ute som skulle göra allt för att du ska få så skönt som möjligt.

  • Anonym (Marcu­s)
    Äldre 20 Dec 07:07
    #7
    j a d e skrev 2015-12-19 23:10:38 följande:

    Absolut, har ett tips. Byt kille. Han skiter i vad du säger.


    Eller också är det så att killen känner att han kommer när hon närmar sig orgasm, för att han blir så upphetsad då? (Och då byter ställning.) Jag tror detta är vanligt, det finns ju studier som visar på att kvinnan kan påverka när mannen kommer, med sin andning, stönande o.s.v.

    "Jag kan känna hur allting byggs upp och man märker tydligt på mig när jag tycker det är skönt, och precis när jag tycker det är extra skönt och signalerar det till honom så byter han."

    Ps. Därmed menar jag INTE att situationen är tjejens "eget fel"!
  • AnnaZL
    Äldre 20 Dec 08:26
    #8
    j a d e skrev 2015-12-19 23:29:54 följande:

    Ok. Jag lovar att du inte kommer ångra att du gick vidare till en man som lyssnar på dig och vill ge dig njutning när du är lite äldre. Det här är lönlöst. Hade aldrig slösat tid på en man som blir sur för att han själv vägrar lära sig hur jag fungerar.


  • Äldre 20 Dec 08:44
    #9

    Du kan väl stimulera dig själv under akten? Dom ggr någon av oss kommer innan den andre så ordnar vi det tillsammans med händer/mun, inte lika roligt men ett alternativ.

    Här kommer sambon ibland så fort att jag knappt hinner in, skulle bli sjukt sur om hon la sig och sov och sket i mig efter att ha kommit på tio röda.


    Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
  • Äldre 20 Dec 08:52
    #10
    Anonym (Marcus) skrev 2015-12-20 07:07:01 följande:

    Eller också är det så att killen känner att han kommer när hon närmar sig orgasm, för att han blir så upphetsad då? (Och då byter ställning.) Jag tror detta är vanligt, det finns ju studier som visar på att kvinnan kan påverka när mannen kommer, med sin andning, stönande o.s.v.

    "Jag kan känna hur allting byggs upp och man märker tydligt på mig när jag tycker det är skönt, och precis när jag tycker det är extra skönt och signalerar det till honom så byter han."

    Ps. Därmed menar jag INTE att situationen är tjejens "eget fel"!


    Jag tror också att det är därför han byter ställning, för att han är nära på att komma själv. Sen tror jag också att många, om inte de flesta, killar tror att 'hon' (vilken godtycklig "hon" som helst) kommer redan när hon är på väg att komma för att hon låter mer då. Men nej, när vi väl kommer blir vi tysta
Svar på tråden Han får mig inte att komma