• Anonym (Anonym)

    Vad tycker du är sexigt hos en kille?

    Jag tänder inte på när en kille anstränger sig för att se sexig ut. Det måste till en händelse/föra sig sexigt och det bör vara omedvetet. Till exempel skruva i en glödlampa/göra något med händerna. Om det är naket så en hård kuk och helst att han håller i den. Och en killes doft! Vad tycker du är sexigt med killar? Och vad är osexigt. Jag tycker att det är osexigt att se en bild med ett sexpack.

  • Svar på tråden Vad tycker du är sexigt hos en kille?
  • Anonym (Lina)

    När de inte anstränger sig så mycket. En dusch och fräscha kläder räcker

    långt. När dom inte är utseendefixerade varken hos sig själva eller hos tjejer.

    Trist svar men jag tänder på att känna mig dels trygg och dels attraktiv för honom. Min bästa turn on är när jag märker att han är kåt på just mig :D

    Och när han spelar gitarr och inte förstår själv hur het han är! Men då får jag aldrig till det för den jädra gitarren måste allllltid övas klart på. BAH!

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Lina) skrev 2015-12-21 00:53:57 följande:

    När de inte anstränger sig så mycket. En dusch och fräscha kläder räcker

    långt. När dom inte är utseendefixerade varken hos sig själva eller hos tjejer.

    Trist svar men jag tänder på att känna mig dels trygg och dels attraktiv för honom. Min bästa turn on är när jag märker att han är kåt på just mig :D

    Och när han spelar gitarr och inte förstår själv hur het han är! Men då får jag aldrig till det för den jädra gitarren måste allllltid övas klart på. BAH!


    Men bra, då behöver vi inte slåss om honom, musiker går bort! Vi är lika i övrigt!! Undra om det blir något i den här tråden. Bumbar upp den genom att skriva lite här..
  • Anonym (Han?)

    Att bara vara den trygga enkla man jag är. Då känner jag mig sexig.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Han?) skrev 2015-12-21 01:09:54 följande:

    Att bara vara den trygga enkla man jag är. Då känner jag mig sexig.


    Tumme upp. Du har fattat grejen.
  • Anonym (Han?)

    Hur ser ni på detta med kropps- och ansiktsbehåring och manlighet?

  • Anonym (Lina)
    Anonym (Han?) skrev 2015-12-21 01:18:11 följande:

    Hur ser ni på detta med kropps- och ansiktsbehåring och manlighet?


    Skägg spelar ingen roll för mig, beror om han passar i det eller ej. Men resten av håret på kroppen som tex bröstet och privata delar får gärna finnas kvar faktiskt. Lite annorlunda kanske? Jag vet inte. Jag rakar mig själv men ser gärna mannen med hår. Ja inte värsta gorillan kanske haha, men sådär lite lagom :)

    På skallen föredrar jag däremot HELT KLART att han är rakad alternativt har kort hår. Långt hår på män är nog det enda jag verkligen inte gillar utseendemässigt. Långt hår, och raggarstilen haha. Fyyy :S ;)
  • Anonym (Han?)

    Ja, på huvudet är jag alltid rakad och fin. Varvar mellan att ha ett par mm eller vara hyvelrakad där. Övriga kroppen...personligen trivs jag med lagom med kroppshår, lite ansat sådär om du fattar! Känns lite 90-tal för mig med att köra helrakat på mig som man på de privata delarna :D.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Han?) skrev 2015-12-21 01:18:11 följande:

    Hur ser ni på detta med kropps- och ansiktsbehåring och manlighet?


    Jag ändrar mig hela tiden. T.ex har jag aldrig gillat skägg men lite stubb kan det vara. Det har varit min fasta övertygelse. Helt hårfri och lent kan också vara himla mysigt, såna som inte har hår alls. Den här trenden med långt skägg är avtändande för min del. Men så hånglade jag med en som hade det och helt plötsligt kändes det så rätt.

    Har man glest skägg så fram med rakhyveln. Ser mest ofräscht ut. Därnere hellre hår än rakat. Tycker att det är mer upphetsande. Knasigt hur man fungerar men ja.

    Hår på bröstet, var just med en som hade det. Himla mysigt!! Mitt ex hade noll hår, och det var också mysigt men tror jag är mer inne på hår där, men ingen big deal. Hår på huvudet helt klart. Älskar att ta i en killes hår. Fyra centimeter-halvlångt/ej till axlarna.
  • Anonym (Han?)

    Personligen gillar jag att jag som man inte är lika välansad som kvinnan. Tycker generellt det är himla mysigt att låta oss vara olika.

    Som man tycker jag skägg ska vara välansade; mer välansat stubb än skägg liksom.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Han?) skrev 2015-12-21 02:02:49 följande:

    Personligen gillar jag att jag som man inte är lika välansad som kvinnan. Tycker generellt det är himla mysigt att låta oss vara olika.

    Som man tycker jag skägg ska vara välansade; mer välansat stubb än skägg liksom.


    Hur menar du? Ärdu en såndär som gör frisyrer eller ansar du närmast din naturligaste look.
Svar på tråden Vad tycker du är sexigt hos en kille?