• chattpelle

    Sexchatt

    Hej!
    Finns det någon sexchatt som är GRATIS där man INTE behöver betala för att svara på meddelanden. Jag VET att registrering är gratis men sedan måste man ändå lägga upp en betalning ;/

  • Svar på tråden Sexchatt
  • chattpelle

    Tror att det är en sån där betalhistoria...:/ 
    Det finns en uppsjö med amerikanska (gratis)chattar, varför skall det vara så trögt i Sverige... Det är ju här man vill flirtaCool

  • Anonym (BC)
    chattpelle skrev 2015-12-23 11:26:50 följande:

    Tror att det är en sån där betalhistoria...:/ 

    Det finns en uppsjö med amerikanska (gratis)chattar, varför skall det vara så trögt i Sverige... Det är ju här man vill flirta


    Tror... BC ÄR gratis! Du kan annonsera och maila utan att betala. Betalar du aktiveras ditt konto omedelbart och du kan ha fler bilder. Gratis innebär en initial väntan på 24 timmar och därefter kortare text och färre bilder i din presentation.
  • Anneli1993
    Anonym (BC) skrev 2015-12-23 11:58:45 följande:
    Tror... BC ÄR gratis! Du kan annonsera och maila utan att betala. Betalar du aktiveras ditt konto omedelbart och du kan ha fler bilder. Gratis innebär en initial väntan på 24 timmar och därefter kortare text och färre bilder i din presentation.

    Hej där!

    BC är gratis men tyvärr helt värdelöst... Tusentals obesvarade annonser och massa falska inlägg från människor samt skojare som söker uppmärksamhet. Skulle nog säga att rent generellt så måste man nog tyvärr använda sig av en betalsida för att komma bort från allt oseriöst folk.Däremot finns det sidor som inte är så väldigt dyra utan endast kostar någon hundralapp i månaden. Den jag använder fungerar väldigt bra för oss tjejer iallfall.


     


    Lycka till!

  • SG Eng

    Tycker att kik är ett alldeles utmärkt format för att dela fantasier i text, bild och film. Det svåra är att hitta en lämplig motpart. Det gör man bäst någon annanstans. Sen är det bara att flytta över konversationen om båda är intresserade. Lycka till alla sugna!

  • Anonym (BC)
    Anneli1993 skrev 2017-02-27 15:19:45 följande:

    Hej där!

    BC är gratis men tyvärr helt värdelöst... Tusentals obesvarade annonser och massa falska inlägg från människor samt skojare som söker uppmärksamhet. Skulle nog säga att rent generellt så måste man nog tyvärr använda sig av en betalsida för att komma bort från allt oseriöst folk.Däremot finns det sidor som inte är så väldigt dyra utan endast kostar någon hundralapp i månaden. Den jag använder fungerar väldigt bra för oss tjejer iallfall.


     Lycka till!


    Om man själv säljer sig på en sexchattsida så är det väl ganska naturligt att man tycker BC är värdelös, men är man en normalt socialt begåvad människa som kan uttrycka sig vettigt i text och kan sålla bort de porrfrustrerade singelkillarna med kukbilder så är det inte alls svårt att få kontakt med likasinnade människor som med glädje, lyhördhet och ödmjukhet vill träffas för att ha det mysigt tillsammans. Jag har själv träffat flera trevliga lekkamrater där.
  • smeden75
    Anneli1993 skrev 2017-02-27 15:19:45 följande:

    Hej där!

    BC är gratis men tyvärr helt värdelöst... Tusentals obesvarade annonser och massa falska inlägg från människor samt skojare som söker uppmärksamhet. Skulle nog säga att rent generellt så måste man nog tyvärr använda sig av en betalsida för att komma bort från allt oseriöst folk.Däremot finns det sidor som inte är så väldigt dyra utan endast kostar någon hundralapp i månaden. Den jag använder fungerar väldigt bra för oss tjejer iallfall.

     

    Lycka till!


    Dig skulle jag gärna prata mer med ju =)
  • Sonja882

    Jag har testat massa chattar som varit gratis men det är enbart massa oseriösa där inne och MYCKET småkids som sitter och driver. Jag känner iallafall att det är värt att lägga en 100-lapp för att få lite kvalité med dom jag pratar med och minskar risken för att bli lurad av någon som bara är där för att driva (man betalar gärna inte 100 kr bara för att luras)


    Jag är medlem på www.knullportalen.se och det har fungerat super för mig, inga kids eller oseriösa än så länge iallafall. Oskyldig


     


    annars kan jag rekommendera tinder eller liknande om du bara vill ha gratis-alternativ , går nog att få lite snuskchatt där också om du bara ligger i Flört


    livet från den ljusa sidan :)
Svar på tråden Sexchatt