• Anonym (Bunden i sängkammaren)

    Flickvän bunden i sängen

    Jag och min sambo har precis fått igång vårt sexliv igen efter några år av "stiltje"... Vi har börjat PRATA om vad vi vill göra i sängkammaren vilket verkligen var vändpunkten för oss!

    Det visar sig att vi båda tänder på att antingen jag binder henne, eller att hon binder mig. Men ska jag vara ärlig, så tog min fantasi slut ganska kvickt. Jag band henne i sängen härom natten. Satte på henne en ögonbindel och smekte henne en ganska bra stund. Hade köpt en fjäder på pinne, som jag ömsom smekte henne med, ömsom snärtade henne med pinnen. Jag har även haft med mig ett par isbitar som jag smeker henne med.
    Allt detta uppskattades! Men där tog min uppfinningsrikedom slut.

    Så nu till frågan:
    Killar: Vad gör ni efter att ni har bundit er flickvän?
    Tjejer: Vad gillar ni att era partners gör med er när ni ligger där bundna i sängen, med ögonbindel på?

    Är hon bunden hela akten, eller bara under "förspelet"?

  • Svar på tråden Flickvän bunden i sängen
  • kat and hard

    När jag bundit min fru så kan t.ex klädnypor på bröstvårtorna, slicka och kyssa hela hennes kropp,piska,smeka, retas, , låta henne suga av mig, dildo knulla henne. Använda andra vibrerande leksaker. Knulla henne både i musen,rumpan och mellan brösten. Det är bara att leka på och utforska vad som är rätt för er.

    vad gör hon för dig när du är fastbunden?

  • Anonym (Bunden i sängkammaren)

    Det har vi inte hunnit prova än.

  • vargveum

    Oj det finns så mycket man kan göra. Just att utnyttja hennes begränsade rörelsefrihet och/eller sinnesintryck är ju ett tips. Ömsom hårt, ömsom mjukt. Smiska hårt på rumpa, lår, bröst, smeka fittan mjukt, knulla henne hårt i munnen, sedan placera en öm kyss på hennes läppar.

    Sedan kan man binda på så många olika sätt. Ut med armar och ben som ett kors, hogtie, kanske prova med benspridare?

    Jag gillar också att hänga upp tjejen, dvs händerna över huvudet stående, sedan kan man gå loss och förlusta sig med en blandning av smärta och njutning rätt länge.

    Finns massor, det viktiga är att ni har den tryggheten för att kunna njuta fullt ut även när lekarna blir hårdare.

  • hellothere87

    Kör en "surprise anal" på henne! Det kommer liva upp akten betydligt :)

  • Anonym (Bunden i sängkammaren)

    "Surprise anal" tror jag inte kommer uppskattas! Anal är nåt vi gör Väldigt sällan och då är det med en väldigt lång förberedelse!

    Byter ni sätt att binda på under akten också, eller kör ni nytt sätt att binda nästa gång istället?

    Vilket föredrar ni. Att binda eller bindas? (skriv gärna vilket kön ni är)

  • Doc H

    Ögonbindel på

    Sen brukar jag göra lite vad jag vill med henne

    Klä av henne naken medan jag själv är påklädd

    Hon tycker det är så utelämnade

    Binda henne

    Slicka hela hennes kropp och ge henne oralsex på olika sätt

    Slicka henne hela vägen, ibland med isbitar i munnen, en gång med mentoltandkräm på tungan

    Andra gånger har jag förvägras henne njutning, att jag inte rört vid hennes fitta, bara munknullat henne sittande över hennes bröstkorg

    Osv osv

    Kul med lite lekar ibland

  • vargveum

    Vad gäller hur man binder så får impulsen styra. Bindningen är bara en del av sexet.
    Nu är jag man och dominant, vilket i mitt fall innebär att det är jag som binder, blir inte själv bunden. 
    Mina tips kan vara helt fel för er eftersom ni verkar gilla mjukt sex mest. När jag har sex handlar bindandet en hel del om att det skall vara en ansträngning för tjejen, kombinerat med smisk och örfilar och sådant. Kanske inte er grej.

  • Anonym (Bunden i sängkammaren)

    En liten uppdatering nu ett par kvällar senare.

    Bindningen och ögonbindel är vi HELT kära i! Vi har haft isbitar med oss till sängkammaren förut, men med ögonbindel och rep så blev det ännu intensivare!

    Dock så var spanking ingenting för oss.

    Vi skulle gärna ta emot fler förslag på vad man kan hitta på med sin bundna partner.

    Var gärna detaljerade i era beskrivningar!!

  • Asirna

    Är tjej.
    Älskar när min partner binder fast mig (gärna med handbojor) och är fullt dominant. Får be honom ta på en ögonbindel på mig nästa gång :)

Svar på tråden Flickvän bunden i sängen