• Anonym (:)
    Äldre 2 Jan 07:03
    31871 visningar
    83 svar
    -3
    83
    31871

    Killar, bli tagen med strap-on?

    Funderar på om in kille skulle vilja bli tagen med strap-on. Ska ev. prata om det men vill se vad majoriteten av killar tycker/känner för det.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?
  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 2 Jan 07:18
    #1

    Jag är intresserad av prostataorgasm, så det skulle vara spännande att pröva. Jag kommer inte att ta upp det själv, men om min fru ville försöka så kunde jag tänka mig det. Vet du om din kille har upplevt prostataorgasm någon gång?

  • Anonym (:) Trådstartaren
    Äldre 2 Jan 07:24
    #2

    Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?

  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 2 Jan 07:33
    #3
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 07:24:36 följande:

    Vad är prostata orgasm till skillnad från vanlig orgasm?


    Män kan få orgasm genom att få prostatan stimulerad. Det är väl en huvudorsak till att män kan tänkas vilja blir stimulerade i analen, med strap-on eller annat. Jag har aldrig testat själv, men tycker att det låter jättespännande. Många som har upplevt det menar att prostataorgasmerna är starkare och skönare än "vanliga" som kommer genom yttre stimulans, men det finns säkert olika erfarenheter. Stimuleringen av prostata kan ge orgasm bara av sig själv, men kan också användas för att förstärka en "vanlig" orgasm, framkallad av sugning t.ex.
  • blixtm­annen
    Äldre 2 Jan 07:45
    #4

    Har lyckats få prostata orgasm ett par ggr. Har använt en g-punkts stav med vibrator. Orgasmen känns kanske längre och det sperman mera rann ut i jämt flöde än att det sputar stötvis som vid vanlig utlösning. Men det var betydligt skönare när jag både runkade och stimulerade prostatan samtidigt.

    Skulle gärna pröva att bli påsatt med en strapon

  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 2 Jan 07:51
    #5
    blixtmannen skrev 2016-01-02 07:45:03 följande:

    Har lyckats få prostata orgasm ett par ggr. Har använt en g-punkts stav med vibrator. Orgasmen känns kanske längre och det sperman mera rann ut i jämt flöde än att det sputar stötvis som vid vanlig utlösning. Men det var betydligt skönare när jag både runkade och stimulerade prostatan samtidigt.

    Skulle gärna pröva att bli påsatt med en strapon


    Har du försökt många gånger utan att det har lyckats då? Kommer du att fortsätta med vibratorn? 
  • blixtm­annen
    Äldre 2 Jan 08:09
    #6
    Anonym (Spännande) skrev 2016-01-02 07:51:58 följande:

    Har du försökt många gånger utan att det har lyckats då? Kommer du att fortsätta med vibratorn? 


    Jag har misslyckats några ggr. Har inte gjort det nu på en längre tid. Vibratorn är lite för stor för att vara riktigt bra, borde köpa en analvibrator.
  • Anonym (:) Trådstartaren
    Äldre 2 Jan 08:24
    #8

    Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!

    Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)

    Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)

  • blixtm­annen
    Äldre 2 Jan 08:28
    #9
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 08:24:20 följande:
    Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer! Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;) Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)

    Ordentligt med glidmedel och ta det försiktigt från början så ska du se att det går bra
  • Anonym (:) Trådstartaren
    Äldre 2 Jan 08:46
    #10
    blixtmannen skrev 2016-01-02 08:28:35 följande:

    Ordentligt med glidmedel och ta det försiktigt från början så ska du se att det går bra


    Jodå!

    Eller så kan jag ge igen lite då han körde in kuken någpt för fort då vi började med analt :p (så elak ör jag inte egentligen ^^)
  • Anonym (Spänn­ande)
    Äldre 2 Jan 09:02
    #11
    Anonym (:) skrev 2016-01-02 08:24:20 följande:

    Blir jävligt sugen på att kunna stimulera min kille ännu mer!

    Vargör inte skaffa glidmedel o handskar. Och dessutom en sexig sköterska outfit o köra rollspel? ;)

    Är redan en drömtjej och med detta kommer jag bara få +++! :)


    Man kan nog göra mycket bara med fingrarna också. När prostatan ska undersökas känner läkaren efter med fingret hur den känns. Du kanske kan göra en "undersökning" som ska klarlägga om hans prostata är i behov av stimulans... Lycklig din kille som har detta att se fram emot, fast han inte vet om det ännu... Berätta hur det går!
Svar på tråden Killar, bli tagen med strap-on?